25 Mayıs 2011 Çarşamba

Yılın ilk pinkiği :)

Fotoları kocimin telinden geç alabildiğim için anca yazıyorum :)

Cumartesi akşamı kocimle yürüyüşe Bayrampaşa'daki Adapark'a gittik. Pazar günü de aynı parka biricik ve geniş ailemizle sabah pikniği yapmaya gittik.

Adapark'ta masa bulmak için erken kalkamak gerekiyor. Çünkü çok fazla masa yok ve 8 gibi fln gidilirse anca yer bulunur, ki bizim için mümkün olmayan saatler bunlar :) 9 küsür gibi kayınpederim aradı, hadi diye, sağolsunlar mamikleri hazırlamışlar, bizim ve kaynımgillerin :)) teşrifi bekleniyor :)

Tabi arabaya doluşarak yaşamaya alşığız ama 6 kişi, eltimin 3 yaşındaki kızıyla 7 oluyoruz, e teknik olarak 8  kişi olduğumuz için eskisi kadar sıkışmaya gelmiyor. Ama yakın mesefa diye (10 dakika kadar arabayla) idare ettik.


10 gibi gittik. E tabi masa bulamayınca çimenlere kurduk soframızı, çok da güzel oldu :))



Adapark güzel ve çok geniş bir park, yürüyüş için tercih ediyoruz, çocuklu aileler için de çok uygun bir yer.

Eltim ve kayınvalidem, bide küçük cadımız, eltimin kızı Sevgi, ağaca tırmandırmaya çalışıyorlar :))


18. hafta itibariyle kilo almışım sanırım, bu foto beni şok etti :)) Aslında tartıda pek çıkmıyor ama, amannn neyse artık :))



Şal, birkaç hafta önce cuma pazarından almıştım, üstü koyu, altı açık yeşil 10 TL
Pantalon, LCW hamile pantalonu, şundan 40 TL
Tunik, Berjka. 2 yıl önce almıştım.

Eve gelince de canım balık istedi. Kocim balık yaptırdı getirdi hihi :))

Yaşasın deniz çupralarıııı !!!!


Allah'a emanet olun kızlar.

8 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

ooh afiyet olsun. masa çok iştah açıcı. Aman kilolara dikkat. Oğluş 2,5 yaşında bende hala 5 kilo fazla var veremiyorum bir türlü

otuzundansonra dedi ki...

Aaaa hepinize ayrı yakınım galiba ,
Sevgili SEVECEN 'e işyerim
Sanada Evim çok yakın.

Herşey çok güzel gözüküyor,izleyicinim.

xcelis dedi ki...

afiyet olsun canım sofranız bin berekt olsun balıklarda nefis görünüyor kocişinin kesesine bereket.

yemyeşildeniz dedi ki...

bıraktığım izler, tatlım sorma, kalorili şeyler yememeye çalışıyorum. Allah'tan hayırlısı artık :)

otuzdansonra, teşekkür ederim tatlım hoşgeldin. e bak komşuymuşuzda, sık sık beklerim :)

yemyeşildeniz dedi ki...

xceliscim, Allah razı olsun, cümlemizim canım.

neval dedi ki...

ohh sultanlık başlamış bile.balıklar felan,sefan olsun oh

sihirlitorba dedi ki...

süper olmuş cnm.afiyet şeker olsun...balıklar çok güzel görünüyor ;)

yemyeşildeniz dedi ki...

neval ablacım, bu aralar bi sultanlık durumu var. devamını diliyorum :))

sihirlitorba, teşekkür ederim tatlım :)