31 Mayıs 2011 Salı

Büyük Buluşma 3 :))

Dokuztepe'min İstanbul'a gelmesiyle, canım arkadaşlarım Tesetturasktir, Dokuztepe  ve Dilekce ile pazar günü buluştuk. Çoook güzel bir gün geçirdim. Gelelim detaylara :)
Bu sefer Eminönü yookkk :)

Saat 10 gibi buluşup Beşiktaş'taki Cafe Taraça'da güzel bir kahvaltı yaptık. Fotoğraf çekmeler ve gülüşmeler eşliğinde :)

Mekanın balkon kısmı çok hoş, güzel bir masada güzel bir kahvaltı yaptık, muhtemelen 12'ye kadar oradaydık. Yensin içilsin :))



Sol öndeki pembe eşarp, siyah üstlü Dilek, onun arkasındaki pembe eşarplı Dokuztepe. Dileğin karşısında oturan pembe şallı bendeniz :) (evet 3ümüzde pembenin çeşitli tonlarıyız :) Yanımdaki beyaz üstüne puantiyeli eşarplı Tesetturasktir.


Kahvaltıdan sonra içilen kahveler. Yanında kuş üzümüyle servis ettiler.



Dilekciğimle ben de limonata içiyoruz. Çok güzeldi :)

Soldaki ben, sağdaki Dilek :) Dilekçim çok güzel kilo vermiş, çok yakışmış, maşallah :)


Sol baştan say :) Dokuztepe, Tesetturasktir ve ben :)


Sonra mekanın da içinde bulunduğu Sinan Paşa Pasajı'nı gezdik. Kıyafetler, takılar, çantalar...
Sonra Dokuztepe'min gitmesi gerekti. Biz de Galata'ya geçtik. Konak Cafe 'ye.

Galata Kulesi, alttan üste doğru :))



Gerçekten çok güzel bir mekan. Muhteşem manzarası var. Yemek yedik, mamalar da güzeldi. Sonra bize bir de limonata ikram ettiler, çok güzeldi kii :)

Bu benim dürümüm :)


Dilek makarnasını çekerken ve Tesetturasktir'in 3 renkli tortellenisi :)


Sabah 9'da çıktığım eve akşam 6 gibi gelebildim :) Ve çok güzel bir gün geçirdim. Tekrarlamak dileğiyle kızlar :) Sizi seviyorummmm :))

10 yorum:

zeynep dedi ki...

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz ne güzel.
Dostluğunuz daim olsun..Sevgiler.

Dilekce.. dedi ki...

ayyyyyyyyyyy ilk yorum benden olsun istedim yaaaa.. fotoları görünce o günü yeniden yaşadım sanki, çok mutlu oldum.. :)) sendeki fotolar da harika çıkmış. Bendeki fotoları beklersennn yazamazdın zaten postu.. :))) hımmmm bu akşam eve erken gidersem fotoları yollamayı planlıyorum. istediklerini eklersin sonradan.. öptümmmm kuziiiiiii

yemyeşildeniz dedi ki...

zeynepcim, teşekkürler tatlım, amin. sevgiler.

dilekcim, di mi ne kaa güzeldi. sendeki fotoları daha fazla bekleyemedim ehehe :) ama merak ediyorum :) öptüm canımmm

Unknown dedi ki...

harika bir gün geçirmişsiniz, hepinizi öpüyorum fıstıklar :)

Dokuztepe dedi ki...

Bizz ya, püüüüff şimdi niye iş var ki, şu kuru üzümlü kahve bi de siz olsanız..:) boğaza doğru otursak, miskin miskin lak lak etsek, ama hep gülsek... Bunu tadını hiç bir kelime anlatamaz şuanki halet-i ruhiyemde..:))

Dilekciğim. Sendeki fotolar daha güzeldi...:) mazaretin var, kabulümüzsün:))

otuzundansonra dedi ki...

Yediğiniz içtiginiz sizin olsunda hakketen güzel oluyorr böyle görüşmeler.Bizde yıllardır lise arkadaşlarımızla ara ara yaparız.Dostlugunuz daim olsun .

Latife dedi ki...

MashAllah! Yer çok güzelmiş. Kizlar da çok güzel, MashAllah size. Bu kadar keyfli oturyorsunuz ki! )))

yemyeşildeniz dedi ki...

cicicim, teşekkürler, biz de seni öptükk :)

dokuztepem, yine buluşalım canım, ramazandan önce yani temmuz iyidir derim ben. sen tatile git gel de :)

otuzdansonra, amin cnm. evet arkadaşlık gibisi yok.

latifecim, çok teşekkür ederiz, o senin kendi güzelliğin :)

Adsız dedi ki...

OOHHHHH BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK YAPMIŞŞINIZ:))))))))))ZEYNEP-MARIFET ELLERIMIZDE..

yemyeşildeniz dedi ki...

zeynepcim, evet canım toplaştık :) sevgiler