26 Mayıs 2011 Perşembe

DIY Kolye

Selamlar kızlar,

Aylardan sonra ilk kez bir DIY yapıyorum :)) En son kızlarla buluşmamızda Eminönü'nden aldığımız boncuklardan bir kolye yaptım, sonra tülün renginin de uyduğu gözüme ilişti, ondan da bir çiçek yaptım.

Cici oldu bence :)

Pembiş gömleğimin üstünde




Bu arada pembiş demişken, tabi bu haber "bu arada" diyerek söylenecek bir şey değil ama :) Aslında geçen doktor kontrolümüzden beri biliyoruz, yani yaklaşık 2 haftadır. İçimden geldi sizlerle paylaşıyım artık dedim :) Allah kısmet ederse bebişimiz kız olacak. Bütün dünya pembe artık :))

Sevgiler

11 yorum:

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

very nice..i love the color..amazing

yemyeşildeniz dedi ki...

creative mind, thank you dear :)

xcelis dedi ki...

canım kutlarım dediğin gibi heryer pembişş tüüüllü kokoş bişi olcak desene =)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun,Rabbim hayırlısıyla,sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin :)bir süredir takip ediyorum blogunuzu. bişey sorabilirmiyim? "Dıy" ne demek??? :)) sevgilerle dolunay

yemyeşildeniz dedi ki...

xceliscim, eheh sanırım öyle olacak biraz :))

dolunay, tatlım teşekkürler.her zaman beklerim. DIY, "DO IT YOURSELF" demek, yani "kendin yap". Kısaca DIY demek kolayımıza geldiği için sanırım blog dünyasında böyle kullanıyor herkes :) Sevgiler

sümeyye dedi ki...

çok sevindim :) hayırlı olsun,sana bebeğinle birlikte keyifli ve sorunsuz bir yolculuk dilerim :) kolyeye bayıldım çok cici olmuş,ellerine sağlık

not:yorumlarımda bir sorun var ad-url yazarak girebiliyorum eğer çıkmazsa ben "bir avuç hayat" :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Güle güle kullan çok cici olmuş.Kız mıı!?Ayyy!Ne güsel yaaaa!Bayılıyorum kız bebeklere.Hele kız çocuklarının kıyafetlerine.İkinciyi düşünmediğim için başkalarının kısçelerini seveceğim ve de Allah nasip ederse uzun bir zamandan sonra gelinimi İnşallah:))Rabbim sağlıklı doğmasını nasip etsin canım

Köpürcük dedi ki...

Bütün dünya pembe artık, : )) Çok sevdim bunu :)

yemyeşildeniz dedi ki...

sümeyyecim, teşekkür ederim canım :) aminnn

sihirli kokosh, aminn canım. belki hayırlısıyla bir kızın olur, kısmet bu işler :)

köprücük, di mi :) teşekkürler :)

cicibiciseyler.com dedi ki...

yaa canımm ben yeni öğrendim bebişin olcakmıs allah analı babalı buyutsun ınsallah canım cok sevındım ben amaa:)

yemyeşildeniz dedi ki...

cicibiciseyler, teşekkür ederim cnm, Allah razı olsun.