23 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeni bir mim

Yeteneği ve güzel yüreğiyle kalbimizde yer eden sevgili blog arkadaşım, Zeliha http://umutsepeti.blogspot.com/ blogunda beni de mimlemiş.


Kendisine teşekkür ediyor ve cevaplara geçiyorum :)

1- Hayalinizdeki meslek nedir ?
 
Hmm, her dönem değişebilir :) Sanırım matematik hocası olmak isterdim, matematikten anlamak istediğim için olabilir :) Ya da doktor olmak isterdim, hastaları sömürmeden yardım etmek için.
 
2-Çay mı kahve mi? Sütlü mü sütsüz mü?
 
Çay aliim, açık olsun :)
 
3- En önemli makyaj hileniz ?
 
Hile bilmiyorum ama kaliteli bir fondoten cildinizi çok süpersonik gösterebilir :)
 
4- Tam şuan kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söylese ne dilerdiniz?
 
Sevdiklerimle cennete gitmeyi :) ( bu zaten her şeye bedel),  bebeğimin (cümlemizin) hayat boyu sağlıklı ve hayırlı bir evlat olmasını, ay bide çook güzel, geniş, büyük bahçeli, çok hayırlı olacak bir evim olsa, olma mı :))
 
5-Kahvaltı,öğle yemeği,akşam yemeği veya tatlı.Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız  hangisi olurdu?
 
Tabi ki kahvaltı, en sevdiğim :)

6- Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız hangi renk olurdu?
 
Kurdela dediğin kırmızı olur :)

7- Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
 
1 az olmamış mı ya :)) Kolye ve yüzük, beni sınırlandırmayın lütfen :))
 
8- Sahip olmak istediğiniz yetenek,
 
En çok zamanı durdurmak isterdim, hani eskiden vardı, yabancı bir dizi. Kız işaret parmaklarını birleştiridi, zaman dururdu. Öyle olsa her şeye müdahale şansı olabilir, ki bu evren döngüsü açısından imkansız ama neyse derinlere girmiyim :) O olmazsa, iyileşirmek isterdim hastaları.
 
9-Eğer geleceği görme şansınız olsa,görmek ister miydiniz ? 
 
Şimdi istemem derim ama meraktan ölürüm, kesin o şansı değerlendirirdim ben :)
 
10- Gizli ünlü Aşk ?
 
Eheh ergenken olmaz mı öyle şeyler ya :))
 
11- Neden blog tutmaya başladınız ?
 
Sanırım biraz günlük tutmak için ve biraz da tanıdığım kimsenin bilmediği (kocim hariç) özgür bir yer olsun istedim.
 
12- Şimdi bu mimleri kime göndereceksin?
 
Herkeşlere demek istiyorum.
 
Tesettüraşktir
Dokuztepe
Dilekçe hayata dair
Cicici güncem
Asahhara
Permaren
Uğurböceği
Dekorapsuwasyon
Semaceae
 
Bir süre ara da girdiği için kızlar, herkes aklıma birden gelmiyor, onun için isteyen herkese gelsin :)
 
Sevgiler

Hiç yorum yok: