4 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir soru

Selamlar kızlar,

İşten ayrılmış taze ev hanımı olarak biraz şaşkın durumdayım :) Her sabah kayınvalideme kahvaltıya gidiyorum :) E o da yapacak bende sonuçta 2 ayrı yerde hazırlama ne gerek var manığıyla eheh :))

Dün Beyoğlu çıkarması yaptım. Ablamla da buluştum. Normalde Terkos, Beyoğu pasajı falan talan eder bir sürü güzel şey bulur, hatta bi kısmından alırdım ama kıyafet almıyorum artık, olmazlar çünkü :) Onun yerine köfte ve Mado'da dondurma yemeği tercih ettim :))

Şimdi birçok tecrübelinin olduğunu düşünerek size 10 puanlık uzman sorum var :)

Hamilelik döneminde ciltte çatlak oluşmaması için napmak gerekir?

İnternette biraz baktım ama inanılmaz bilgi kirliliği var, içim daraldı bıraktım. Ben tecrübeye inanıyorum :))

Çevremden bana söylenenler, badem yağı, bebek vücüd losyonu, birde kayısı + badem + buğday + susam yağı karıştırıp kullanmak gibi şeyler var. Ya da ne yaparsan yap olacağına varır diyorlar.

Sizler ne dersiniz kızlar? Hangi dozda ne kullanmak lasım acaba.

Teşekkürler

18 yorum:

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

canımcım şimdi ben sana şöyle yap böyle yap demeyeceğim...sadece başımdan geçeni anlatacağım...hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri,,,doğuma gidene kadar her gün hatta bazı zamanlar günde iki defa yağlandım vıcık vıcık:)))ıyyy deme öyle oluyo...sonra yağın üstüne atletini filan çekiyosun inanılmaz mükemmel bi his(!) :)))neyse efendim..doğumdan sonra ben tabi yağlandım ya çatlak olmaz diye düşünürken aaa bide ne göreyim çatlamışım en nadide yerlerimden :))))hahaaayyy ayy kimse okumasın...ha ne oldu çok derin değil ama yinede çatlak yani..diyeceğim o ki ne yaparsan yap..çatlıcaksan çatlıyosun..:))))

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun ne güzel haber..sağlıkla kucağına alırsın umarım..ben sadece 4 ay yaşabildim o duyguyu :( mustela'nın anneler için kremini duymuştum doğal içerikli yanılmıyorsam bi araştır derim,birde lansinoh ürünlerine bak..hem bebeksiz hem bebekli zamanlarında çokca yardımcı bir ürün..

yemyeşildeniz dedi ki...

permarencim, koptum okurken ya :))) olacağına varır diyosun. ben de yağ üstüne atlet çekmek istedim bak şimdi :))

gül/inn, cnm ya üzüldüm, hayırlısı, inşallah tez zamanda tekrar olur. teşekkür ederim önerilerin için.

ASUMAN dedi ki...

selam,ilk önce Allah'ım hayırlısıyla kucağına aldırmayı nasip etsin diyor ve sadede geliyorum.İki doğum yapmış biri olarak kızımda lierac oğlumda acı badem yağı kullandım üsteki arkadaşın da yazdığı gibi çatlamıyacağım varmış çatlamadım yada kullandığım ürünler korudu :)))takdiri sana bırakıyorum...
SEVGİ İLE....

Yeşim dedi ki...

Hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim.
iki doğum yaptım hiç çatlamadım desem:))))ciddi söylüyorum hiç bir şeyde kullanmadım.İlk hamileliğimde dr hemen reçeteye ilave etti bebe losyonu sürülücek diye bir iki sürdüm sonra bıraktım aslında çatlak felanda aklıma hiç gelmemişti tabi 20 yaşındayım o zaman:)ikinci hamileliğimde bir kere bile sürmedim yine yok :)
sanırım birazda genetik annemdede hiç yok.Sana tavsiyem böyle şeylerle fazla kafanı yorma tadını çıkar olcağı varsa zaten olur.

yemyeşildeniz dedi ki...

asuman, amin cnm sağol. teşekkürler tavsiyelerin için :)

yeşim, amin cnm. süpermiş :)) şanslımışsın. olacağına varır kanısı çok yüksek, ikna oldum artık :))

Sihirli Kokosh dedi ki...

Canım hayırlı olsun bebişin İnşallah sağlıklı kucağına alırsın .Benden sana tavsiye hiç boşuna birşey kullanıpta para dökme kremlere.Bana Mustela verdi doktorum.En etkili kremlerden biri.İnan karnıma hiç sürmedim bile üşendim ama göğüslerim ufak ve hızla büyüyor diye göğüslerime kullandım.Malesef kullandığım yerler çatladı karnımda bir tane bile çizik yok.enteresan değil mi?Yani yapıyla alakalı ne yaparsan yap ya çatlıyorsun ya da çatlamıyorsun.İnşallah iç karnın geniştir de çatlamazsın..

zeynep dedi ki...

bende 3 çocuk annesi olarak tecrübelerimi aktarayım sana canım zevkle:ilk hamileliğimde dr.sorduğum ilk sorulardan biriydi çatlakalr..özel bi yağ sürmene gerek yok dedi eline geçen bütün nemlendirici kremleri sürebilirsin dedi.ama özellikle çokk meşhur badem yağından sakınmamı söyledi.çünkü bu yağ tüyleri güçlendirirmiş ve kıla çevirirmiş..bir müddet krem falan sürdüm özellikle karnım büyümeye başladıktan sonra ama tabiki işe yaramadı:(gerçekten bu tamamen teninle derinin yapısıyla alakalı bir durum..görümcemde 3 çocuk doğurdu hiçbirşey sürmediği halde derde deva bişey yok..sen yine de sür bişeyler ama içinde kalmasın:))sevgiler..

SEVECEN dedi ki...

BEN KENDİME BOŞUMA ÇATLAK DEMİYORUM :) ÇATLAKLARLA DOLUYUM...BU SENİNNNNN KADERİNNN ONDAN KAÇAMAZSINN BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

NASILDA KORKUTTUM DİMİ:) YAVRU ÇATLIYACAĞIN VARSA ÇATLIYONNNN,AMAN ÇATLASAN NE OLCAK VALLA BEN HİÇ DERT ETMİYOM BİKİNİ GİYİPTE PLAJAMI İNİOM,EŞİMDE BENİ BÖYLE SEVMİCEKSE ZATEN HİÇ SEVÖESİN ,ANNELİK NE ZOR ÇATLAK DEDİĞİN NE DİRKİNE:)

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

yemyeşildenizimmm sendemi hamilesin:) hayırlı olsuuun çok sevindim walla bu sene birşey var ülkece nüfus patlaması yaşayacıağzı:) çevremde artık hiç beklemediğimiz ablalarımızdan bile alıyorum bu güzel haberleri:)
çatlaklar konusunda bencede kafana takma, bende bu bitkisel yağları kullanmıştım fakat çatlayacağı kadar çatladı, çatlarsan çatla dedim :) şimdi oğlumdan hatıra olarak seviyorum çatlaklarımı! hamileyken kırmızıydılar ama şimdi selülit gibi bir renkler zaten, eşim ve benim için hiç sorun olmadı.

neval dedi ki...

arkadaşım doktoruna sormuş,ona fiyalı bir ürün söylemişti,faydası oldu gerçi.sen de kendikine danışabilirsin

rengarenkli dedi ki...

öncelikle bebişin hayırlı olsun.çok güzel bir haber bu. Allah sağlıklı ve sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inş.
konu annelik olunca bende tecrübemi paylaşmak istedim. sonucu değiştirmeyecek bir durum söz konusu bende de. neler neler denedim, ne pahalı kremler aldım, günde iki kere uyguladım ama nafile.
sonuç ne zayıf olmak, ne şişman olmak,ne krem sürmek, ne sürmemek, ne az yada çok kilo almak hiçbir ama hiç bir durum çatlamayı engellemiyor-çatlayacaksan eğer:))
kesinlikle cilt tipi ve hassasiyetiyle ilgili bir durum.

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

anneme benzerim heralde dedim ama olmadı halalarıma çeksem oda güzel dedim olmadı ailede varsa genetik demişti doktor cilt yapısıyla alakalı ben çeke çeke çatlak teyzelerime çektim ve ilk hamileliğimde süründüğüm onca badem yağı ve vücut yağlarına yazık diyorum hiç bir faydası olmadı..ya da daha da kötü olacaktı ama bunların bir faydası var ki karındaki yırtılmada gerilme hissini hafifletiyor..doktorumda rahatlatır ama faydası olmaz sonuç değişmez demişti..öyle oldu..=PPPPP

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Hayırlı olsun öncelikle allah eline ayağına kavuştursun. Gelelim konumuza ilk doğumumda 27 yaşındaydım hiç çatlak olmadı hiç bir şeyde sürmedim. İkinci doğum 36 yaşında olunca ilkine güvenerek bir şey kullanmadım. Aldığım badem yağı hala durur. Amaaa düşündüğüm gibi olmadı, Şimdi kilolarıda vermeye başlayınca ooof oo f... neyse neyse allah yardımcın olsun

yemyeşildeniz dedi ki...

tüm güzel dilekleriniz ve tavsiyeleriniz için hepinize çok teşekkür ederim kızlar. kısaca olacağına varır diyoruz ama yine de bir iki bişiler sürücez artık :)) sevgiler

Dokuztepe dedi ki...

ya canım, benim tecrübelerim yok, ben artık senin tecrübelerine başvurucam..:)) ama yazdığını görmek çokkk güzelll:)) Çok öpüyorummm seni ve bebişiiii :))

**sema** dedi ki...

canım ben bu yazını görmüştüm tavsiyemi paylaşacaktım ama unutmuşum şimdi bakarken tekrar aklıma geldi.. ben lierac phytolastil jel getirttim kendime daha önce bir arkadaşım kullanmış ve çok memnun kalmış.. ayrıca görümcem dermatolog o da önerdi.. fikrin olsun.. sevgiler..

Kucuk Kiz dedi ki...

merhaba, oncelikle tebrik ederim, Allah hayirlisiyla kucagina almak nasip etsin.ben de senin gibi 16 haftalik hamileyim :) Earth Mama, Angel Baby diye tamamen organic, bitkisel yaglardan olusan bir urun kullaniyorum. kokusu cok hos ve ciltte hemen emiliyor, kiyafetlerine gecmiyor. tavsiye ederim. arkadasim yeni anne oldu bu dedigim urunu kullanmis ve hic catlagi olusmamis, ayrica bu urunun yine full organic gogus ucu kremleri falan var (emzirme donemi icin tabii) bilgin olsun. sevgilerimle..