30 Mayıs 2011 Pazartesi

Fırında renkli sebzeler

Bizim evde bir patates kızartması sorunsalı vardır. Eşim çok sever ama ben evde kızartma yapmayı hiiiççç sevmiyorum. Onun için bende bazen böyle sevdiğim sebzeleri fırına veriyorum, çok güzel oluyor :)) Tam kızartma tadı yok tabi ama olsun biz böyle kebap olarak da çok seviyoruz :)

Kırmızı biber, normal biber :), kabak, patlıcan ve patatesi kesip biraz zeytinyağladım. Tepsiye yüzyılın icadlarından olan fırın kağıdı serdim. Tabi 2 tepsi aslında, sıkıştırmadım çünkü, ferah ferah piştiler :)



Rengarenk, üstelik düşük kalorili ve sağlıklı ve mutlu bir tabağımız oldu. Yanına sarımsaklı yoğurt tabiii :)


Ayrıca Tesetturasktirciğim, Dokuztepecim ve Dilekciğimle çok güzel bir pazar günü geçirdik.

Fotoğraflı detaylar yarın inşallah :)))

10 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

Mımmm tam diyet yemeği olmuş.bende deniyim dimi ?
paylaşım icin teşekkürler

Dokuztepe dedi ki...

ben bunu yaptığımda patateslerin şaftı kayıyor, şeker seninkiler harika olmuş.:) Orta yolu bulman da ayrıca başka güzel:) Heyecanla Dilek'i bekliyorum akşam için:) hafta sonu çok güzeldi, teşekkürler sonsuz kere hepinize..:)

yemyeşildeniz dedi ki...

otuzdansonra, dene tabi tatlımm :)

dokuztepemm, çok bırakma fırında kaymaz şaftları :) evet cnm yaa, du bakalım gelmezse bizdekilerle yayınlarız akşam :)) ben teşekkür ederim tatlım, çok güzeldi :)

otuzundansonra dedi ki...

Bayanlar bende bekliyorum postlarını ,hade bakem .

Ayserose dedi ki...

Bende kızartmayı arada bi bu şekilde yaparım sırf ev kokmasın diye.Seninkilerde iştah acıcı görünüyor

yemyeşildeniz dedi ki...

otuzdansonra, az sooraa :))

ayserose, teşekkür ederim tatlım.

Filiz dedi ki...

eline sağlık canım,çok sağlıklı olmuş,acaba yapsam eşim yer mi:)yer misin yemez misin derim ben yerim:))

yemyeşildeniz dedi ki...

filizcim, teşekkürler cnm :))

Nar Taneleri dedi ki...

Yaz sebzelerini kizartmiyorum ben de,bu sekliyle
daha lezzetli bence de.Ellerinize saglik

yemyeşildeniz dedi ki...

nar taneleri, teşekkür ederim tatlım :)