16 Mayıs 2011 Pazartesi

Haftasonu

Haftasonu Mimi ile randevumuz ve Bakırköy turumuzdan sonra akşam bizim ekiple buluştuk Dolmabahçe'de. Bizim yıllardır yaz aylarında gittiğimiz mekanlardandır. Zaten dikkat ettim 10 tane mekan gittiğimiz, dönüp dolaşıp onlara gidiyoruz :)) Olsun mühim olan muhabbet, dostlarla birlike olmak.

Foto netten, akşam gittimiz için çeksem de güzel çıkmazdı. Güzel mekandır sıcak yaz akşamları için, Boğaz kenarı tam, süper manzara.


Bizim 15 kişi ve yaş ortalaması 30'a yaklaşan grubumuzda ilk bebiş mevzusu olduğu için, herkes bizden daha heycanlı :) Karnım acıktı diyorum, seferberlik ilan oluyor :)) Gecenin ilerleyen saatlarinde Dolmabahçe'nin rüzgarında donduğumuz için Şişli'de arkadaşlardan birinin evine gittik, bu sefer komşu falan gelmedi gürültüye :)

Gece 1'de artık ben uyuklamaya başlamıştım. Tabi nerde bende o eski dayanıklık, iyi bile duruyorum gerçi :)) Güldüm güldüm yoruldum tabi, 1:30gibi eve bıraktı çocuklar, bayılmak üzereydim nasıl yattım bilmiyorum :))

Pazar günü de karşıya geçtik, Küçük Çamlıca'da Sevgi Bahçesi diye bir çay bahçemiz var, oraya gittik. Su içiyorum ama ben :) Düğün, nişan falan da yapılıyor burda, açık hava, ferah, çok şirin bir mekandır, tavsiye ederim.

Böylece bu hafta sonu biraz gecikmeli olarak yazlık mekanlarımızı açmış olduk :) Açık hava mekanları özellikle tercih etmemizin sebebi, çok kalabalık olduğumuz ve sürekli konuştuğumuz için, ses dağılsın da, milletin huzuru kaçmasın yani :)

Ne zamandır canım çok balık istiyordu, bizim balıkçı Çamlıca'da da bir şube açmış, oraya da gittik, süperdi balıklar, denizin bir kısmını yedik bildiğin :) Çok mutluyum, hatta olsa da yesek şimdi :) Ordan Ümraniye'de oturan arkadaşın evine gittik, gece döndük eve.

E hafta sonu çok yoruldum, hafta içi dinlenirim artık :)

Sevgiler, Allah'a emanet olun kızlar.

6 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Gerçekten çok hareketli bir hafta sonu olmuş:)

neval dedi ki...

aklıma yeni evliyken beraber gezdiğimiz grup geldi,şimdiyse herkes dağıldı bir yerlare umarım size olmaz.

yemyeşildeniz dedi ki...

aylincim, evet ben hala dinleniyorum yani :))

neval ablacım, inşallah, Allah'tan hayırlısı

Dokuztepe dedi ki...

Normal hayata dönüş belirtileri bunlar canımmm:)))sen hafta hem dinlen hem de yaz bize böyle olurmu şeker:))öptüm seniii..

marifet ellerimizde dedi ki...

maşallahh bır guzel gezmıssın:)bebısın hayırlı bır evlat olur ınsallah canım .sevgıler:)

yemyeşildeniz dedi ki...

dokuztepem, tamam canım, inşallah :)))

marifet ellerimizde, teşekkür ederim tatlım, amin, cümlemizinki. sevgiler