19 Mayıs 2011 Perşembe

Tefal, ne varsa sende mi var??

Evet kızlar, evlenirken aldığım Tefal marka, blender seti, ütü ve cattle bozuldu, baya komple hepsi! Evleneli 3,5 seneyi geçti tabi. Ama ben tabi sinir oldum bu duruma. Cattle bozulalı biraz oluyordu, içinde su kalınca su akıtıyordu, idare ediyordum, normalde mutfakta hayatımın manası olan blender seti de gitti, fakat bu ara pek yemek yapmadığım, hele kek falan hiç yapmadığım için duruyordu öyle. Ama ütünün birden bozulması çok son nokta oldu. 1 haftadır ütü yapamıyorum, yığılmayı düşünün artık :))

Aksiyon vakti geldi.
Bide aksi gibi Esenler'de Tefal servisi yok, Bayrampaşa'ya gitmek gerek. Allah'tan bugün 19 Mayıs diye kocim evde, topladım hepsini götürdük servise.

Cattle için bunun tamiri yok, firma bunu alıp, sıfırını (2 yıl garantili) 65 TLye veriyor dediler. Ben de hiç araştırmakla uğraşmayıp gitmişken aldım yenisini. Şimdi netten bakıyorumda, zaten aynı fiyat dışarıdan alsam da. Artık Allah'tan hayırlısı


Blender setinin tam aynısını bulamadım nette ama bunun gibi, sadece doğrayıcının şekli farklı benimkinden. Bir dünya parça bozulmuş, 55 TL istedi hepsine tamire. Yenisini mi alsam dedim, gitmişken yaptırdım şimdilik ama bir parça daha bozulsun atacam çok sinirliyim :)) Kız Tefal katalogdan baktı 120 TL civarı dedi, ama nette çok daha ucuza bulunabiliyor.

Ütüm, kıymetlimin termostatı bozulmuş, 15 TL'ye kurtardım onu :)

Artık bozulmadan, mutlu bir hayat diliyorum küçük ev aletlerimle bize :))

9 yorum:

neval dedi ki...

tefal iyidir aslında ,ama parçaları dediğin gibi pahalıdır

yemyeşildeniz dedi ki...

neval ablacım, ben de seviyorum aslında Tefal'i ama hepsi aynı zamanlarda bozulunca fena oldu :)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Nedendir bilinmez ama tefal ürünleri garantisi bitince bozuluyor. çokmu artniyetliyim acaba :) ama çevremde çok rastladım buna

Adsız dedi ki...

tefal ürünleri bence iyi değil;garanti süresi ne kadarsa okadar kullanabiliyorsun garantisini dolamsıyla bozulması bir olur.esra

yemyeşildeniz dedi ki...

bıraktığım izler, artniyet değil ya doğrudur tatlım. biraz da şanş işi :)

esra, aslında bana genel olarak öyle oluyor :) arkadaşımla aynı zamanda aldık tefalleri ama onukiler duruyor. ama dediğin gibi tefalde var bişi heralde

Dokuztepe dedi ki...

kızım evin elektriklerinde mi bir sorun var, tefal ailesi göçmüş:), geçmiş olsun. benim de ütüm Tefal üstüne başka marka tanımıyorum valla:) Hadi bakalım yenileri hayırlı, uğurlu olsun..öpüyorum seniii:)

yemyeşildeniz dedi ki...

dokuztepem, bir mühendis bakış açısı :) yok tatlım elektrikten diil, aletlere overdose kullandım herhal :p ütüm hiç yapmazdı böyle şeyler yaa, kıymetlim o benim :) öptümm.

Dilekce.. dedi ki...

yahu hep şişiriyorlar bu markaları, oysa kalite değil reklam sattırıyor aslında bir çoğunu.. Keşke verdiğimiz paralara değse her biri ama malesef her zaman olamıyor bu kuzum.. birdaha bozulmasın hiç birşey inşallah.. :)))

yemyeşildeniz dedi ki...

dilekçem, inşallah cnm. ben de anlamadım hangisi en iyisi. ama elektronik eşya ortalama 3-4 yıl sonra başlıyolar işte. hayırlısı :)