8 Mayıs 2011 Pazar

Annecimmm!!

Kızlar öncelikle tüm anneler ve potansiyel annelerin, yani hepinizin, Anneler Günü'nü kutlarım. Normalde böyle uydurma günlerden hiç hoşlamam ama ANNE başka bir şey. Bizim için kendilerinden vazgeçen annelerimize yılda 1de olsa hediye alalım artık. Anne adayımım ya hemen triplere girmişim di mi :)) Mimiii (bebişimin şimdiki adı :) hadi sen de büyü de bana hediye alll :)))

Benim annemin doğumgünü bugün birde. İkisini bir aradan çıkarıyoruz biz :) Normalde ben pasta yapardım ama canım istemediği için malesef, ablam yaptı bu sefer :) Telefonu bozulmuştu telefon hediye aldık. Tabi benim canım foto çekmek istemediği için foto yok artık :)) Kayınvalideme de güzel bir bluz aldım. Gezmeye giderken giyer :))

Bugünlerde artık o miskinliğim geçti aslında. Fakat hala blog yazma istgeğim kesinlikle eskisi gibi değil. Ekrana dikkatli bakmak geriyor beni artık. Ama dışarı çıkıyorum. Bu hafta baya bi yürüyüş yaptım. Bizim ekiple Beşiktaş'a falan gittik gezdik. Cuma günü pazarına gittim, kıyafet alamadığım için 3 tane baş örtüsü (eşarp değil şal gibi) aldım. Ama çok güzeller kiii :))) Çok güzel kıyafetler vardı, millet deli gibi alıyordu. Ben de psikolojik heralde millet kalabalık bakıyo die ben de bakıyorum, alışkanlık S bedenlere bakıyorum "ayy güzelmişşş" diye, sonra durumu idrak edip vedalaşıyorum tabi :))

Şimdilik durum böyleyken böyle canlar.

Herkese hayırlı haftalar dilerim.

Sevgiler

6 yorum:

neval dedi ki...

umarım s bedene dönmen hayal olmaz bizim gibi

yemyeşildeniz dedi ki...

nevalcim, eheh umarım ama olursa da olur artık, M'ye de razıyım :)

Asahhara dedi ki...

:) Bence se L 'ye de alış yavaş yavaş :D
Annenin de doğum günü kutlu olsun bu arada.

yemyeşildeniz dedi ki...

asahharacım, teşekkürler, senin de anneler günü kutlu olsun. alışıcaz artık gerekirse, canımız sağolsun :))

Asahhara dedi ki...

Canımsım. Teşekkür ederim. Ben de tüm anne adaylarının anneler gününü kutluyorum.

sihirlitorba dedi ki...

ne iyi yaptın geri dönmekle...inşaallah bi daha gitmezsin :)))ayrıca çoooook tebrik ediyorum.Allah sağlıkla ve hayırla bebeğini kucağına almak nasip etsin inşaallah...sevgiler...