18 Şubat 2011 Cuma

Eminönü alışverişi

Evett, gelelim kızlarla yaptığımız çılgın alışveriş sonucu Eminönü'nden aldığım güzelliklere :)

Çok beğenerek aldım bu yüzüğü, pudra rengi kanatlı ve taşlı. Kibarcık bişii


Bu bilekliğe ayrı bayıldım.  Yakın bir arkadaşımın doğumgünü geliyor, onun için aldım ama çok beğenince bir tanede kendime aldım. Yoksa vermeme ihtimalim varda :))


Broşlarımm




Hello Kitty balıkları yemişş :))


Balukk

Bu keçe minnoş topcuklar ayrı ayrıydı, ben onları diktim birbirine, broş yapcam inşallah :)

Kediii :)


Yine Kittycik

Boş zincir, yüzük altlığı ve parlak boncuk. Çok güzelmiş daha fazla almadığıma pişmanım.

Karışık boncuklar :)

Bu kolyemi de çok severek aldım. Çok şık duruyor. Bir de küçük eklemem oldu, tülden çiçek. Yayınlıcam inşallah :)

Tesettüraşktir'cığımın verdiği sutaşı ile yaptığım yüzüğümm :)) Yapılışı için tesettüraşktır'cığımın bloguna buyrun :) Pek ordaki kadar süpersonic olmadı ama ben yine de beğendim :)


Tüllerimiz. Bunları Dokuztepem ve Dilekciğimle bölüşerek aldık çok komikti halimiz, 1 mt kumaş ama 3'e bölün lütfen ahahaha :))


Tam bitmişiz artık eve dönüyoruz. Tesettüraşktır'cığımın dikkatini ayakkabılar çekti.  10 TL almayanı dövüyolardı! Gece çektiğim için çok iyi çekememişm ama bayıldm benn :)


                            Sanırım birşeyler daha vardı ama ben daha fazla bekletmiyim postumu :))

Sevgiler

19 yorum:

xcelis dedi ki...

10 tl ye mi aldınız =) inanmıyorum yaaaa şıkr şıkır tüm aldıkların canım güle güle kullan iyi haftasonları

yemyeşildeniz dedi ki...

xceliscim, teşekkür ederim tatlım. ay ne fiyata neler var inanamazsın, onun için deli gibi aldık ya :) o kotonda fln 20 - 30 - 40 tlye sattıkları kolyeler 7 - 10 tlye tatlım.

SEVECEN dedi ki...

EMİNÖNÜ KALDIRMIŞSINZ KIZZZZZZZZ:) HEPSİNİ GÜLE GÜLE KULLAN CNMM

yemyeşildeniz dedi ki...

sevecencim, bu iceberg'in görünen kısmı ehehe :) teşekkürler tatlım.

neval dedi ki...

şıkıdım şıkıdım şeyler almışsın ,tam benlik.

yemyeşildeniz dedi ki...

nevalcim, teşekkürler, beğenmene sevindim :)

Ayserose dedi ki...

Çok şık şeyler almışsın.Ama yüzüğe bittim.

Asahhara dedi ki...

Ohhh ohh baya keyifli bir alışveriş olmuş. Bende buu çok övdüğünüz eminönünü çook merak ediyorum :)

edibe @ edbdesigns dedi ki...

aman Allah'im! su guzel, bu guzel derken heeepsine guzel dedim :) yani bakarken :) sececem ya en cok su bu guzel diye :) ammmmaaaaaa kedileeeerrrrr :)))) ben kendi askindan gidecem zaten... kedili olan herseye bittim (favorilerim), hello kitty'ler dahil :))) yuzuk tasarimini merakla bekliyorum :) sevgiler!

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

süper...en zevkliside alışverişten sonra eve gelip poşetlerden çıkan sesi dinlemek dimi açmak diyorum yanee:))))güzel günlerde güle güle inşallah..çok öptüm..

Dokuztepe dedi ki...

ya o kolye çok güzeldi gerçekten:))burda bakınca bence de eksik bişeyler var orda:))
ben hala resimleyemedim, nerden başlasam bilemedim:))

yemyeşildeniz dedi ki...

ayşerosecum, teşekkürler tatlım. daha neler neler vardı, sen seviyorsun yüzükleri, bir görsen çeşitleri :)

αѕαннαяαcım, hemen İstanbul'a bekliyoruz o zaman. Eminönü anlatılmaz yaşanır :)) hele bide rehberlerin iyiyse :)

edibecim, teşekkürlar canım, çok tatlısın. kedili şeyler bana da çok şirin geliyor :)sevgiler

permarencim, teşekkürler canım. di mi yaa, ay ee gelip dakikalarca baktım zaten, mutlu oldum :))öptüm

dokuztepem, evet evet eksikler kaldı biras :) seninkileri de heycanla bekliyoruz :))öptüm cnm

Dilekce.. dedi ki...

Yaaaa hepsi de çok güzel, iyi ki almışız.. Nerdeyse hepimiz eve beş kuruşsuz dönücektik :))) Hello kitty ler harika, ben de almıştım ama 1 tane almışımi keşke bi kaç tane daha alsaymışım.. ben de yayınlıycam çok yakında.. Şu alan depo problemini çözeyim de inşallah..

yemyeşildeniz dedi ki...

dilekcim, di mi canım ya :) depo problemi çıkarmalarına sinir oldum. bakalım bana ne zman çıkıcak :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

AYAKKABILAR ÇOK HOŞ VE HESAPLI GÜLE GÜLE KULLAN

nur dedi ki...

merhabalar aldıklarınıza gerçekten bayıldım:) Ben de eminönünü az çok bile biri olarak boncukları ve kolyeyi nereden aldığınızı soracaktım:) az biraz tafir ederseniz sanırım yeri çıkarabilirim.Bir de düz keçelere rastladınız mı acaba oralarda:))) Teşekkürler

Rengarenk (azelya) dedi ki...

Hepsi cok güzeller kediler cok cici. Ya canim herkes eminönü eminönü diyor ama böyle seyler tam neresinde satiliyor? Bende böyle seyler almak istiyorum,mesela su plastik bileklikler toptan satiliyormus felan eminönünden nerden alabilirim?

yemyeşildeniz dedi ki...

nabrut ve biz, teşekkürler tatlım :)

nur, teşekkür ederim. boncukları, peynirci - kahvaltı satanlar var ya, ordan girince düz gidin, yol kırılıyor sola, ordan biraz gidince sağaydı sanırım orada ara sokaklar ve küçük hanlar var, onlarda uygun fiyata boncuklar var. kolyeyi geçen sefer gitmediğimiz farklı bir yerden aldık. yanlış hatırlamıyorsam Şark Han dediler galba. keçe satılıyor eminönünde, daha önce gitiğimizde almıştık. bir handan aldık, ama emin ol adı konusunda en ufak bir fikrim yok, ama esnafa neyin nerde satıldığını sorarsanız tarif ederler :) sevgiler


Azelyacım, teşekkürler :) eminönünde kahvaltı satan yerlerin ya da Kahve Dünyası'nın yanından girerek sokaklara bakabilirsin, çoğu yerde küçük hanlar var oralarda olur, ya da esnafa sorarsan neyin nerde olduğunu tarif ederler. ama tatlım şahsen iyi bir klavuzla gitmeni tavsiye ederim yoksa 20 saat falan gezebilirsin :) sevgiler

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Waooo..these are so cute..totally nice..i live the hello kitty stuff & cute pearls mostly..great things..