24 Şubat 2011 Perşembe

Sevgi mimi :)

Sevgili http://nabrutvebiz.blogspot.com/ beni mimlemişti sağolsun, fekat bu aralar tembel bir insanım anca yayınlıyorum :) Kendisine beni de düşündüğü için tekrar teşekkür ediyorum.

Mim sevgi ile ilgili :) Şöyle ki: sevdiğimiz kişi ya da şeyleri yazıp çünküleri ekliyormuşuz.

Merak ettim kimleri, neleri seviyorum acaba :))

Annemi seviyorum

Çünküsü yok, anne o. Kayıtsız şartsız sever, şöyle ya da böyle biri olursan değil.  Her zaman yanımda. Canım benimm...

Kocimi seviyorum
Çünkü, aşkım o benim yaa :)) İyi ki tanımışım, evlenmişim. İyi günümde kötü günümde yanımda. Güleriz, şakalaşırız, tek bir insana dönüştük sanki, artık tepkilerimiz bile aynı oldu :)

Arkadaşlarımı seviyorum
Çünkü, canım arkadaşlarımla güzel vakit geçiriyorum, birbirimizi anlıyoruz. Hele bide yıllar geçince, artık o kadar çok şey paylaşılmış oluyor ki, sırf eskileri konuşup saatlerce güldüğümüz oluyor :)

Çikolatayı seviyorum
Çünkü, beni çok mutlu ediyor. zaten bazen ye benii diye içinden bir ses yükseliyor.

Tamda az öncve Arjantin'den ofise gelen misafirlerimiz, kızlar size çikolata getirdim dedi. Mutlu bi insanım :))

Bakınızzz yaklaşık 1 kilo Toblerone :))



Blogumu seviyorum
Çünkü, yaptıklarımı kayıt altında tutuyorum :) Tanıdığım kimse bilmiyor blogumu(kocim hariç), gizli bir kaçış yeri yani :) İstediğimi yazıyorum. Ve sayesinde ne güzel insanlarlar tanıştımm :)

Denizi seviyorum
Çünkü, su hayat gibi geliyor bana. Denize bakmak, yüzmek, denizle ilgili yerler ve şeyler de çok güzel geliyor bana, stresi alıyor sanki. Koşarak Kaş'a, Çeşme'ye ya da Assos'a sarılmak istiyorum mesela :))

Sanırım daha çok vardır sevdiğim ama uzatmıyım :) Bunlar tabi dünyevi şeyler, asıl sevdiklerim de var manevi olarak ama biraz hızlı yazmak durumunda olduğum için hiç giremedim.

Bu mimi cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum kızlarr :))

Sevgiler :))

4 yorum:

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

rabbim seni sevdiklerinden ayırmasın canıım=)

yemyeşildeniz dedi ki...

yasamsal ganimetlerim, canım ne güzel dua, aminn, cümlemizi inşallah.

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ne demek :) ellerine sağlık.
benimde bloğumu kimse bilmiyor tanıdıklarımdan.
böyle kimse seni tanımazken kendini ifade etmek ayrı bir keyif:)

yemyeşildeniz dedi ki...

nabrut ve biz, sağol tatlım :) evet di mi rahat rahat yazıyoruz ne güzell :)) sevgiler