20 Şubat 2011 Pazar

Haftasonu gezmeleri ve Aşk Tesadüfleri Sever

Pazar gecesi itibariyle oldukça yorgun ve sabahlar olmasın modundayım. Klasik..

Cumanın çabuk gelme ihtimalini sevmek.. :)

Haftasonu özeti yapayım :)

Cumartesi bizim çocuklarla Küçük Çamlıca'da buluştuk. Mekanın adı "O Ağacın Altı" Ne güzel değil mi? Bayılırım ben bu şarkıya. Gittiğimiz mekanın mı yanındaki mekanın mı adı tam görmedim karanlıkta ama müthiş isim bence.

Çamlıca zaten çok güzel. Fekat soğuk tabi içerde oturunca biz, malum bizim 12 kişilik kalabalığın vereceği geçici rahatsızlık :) Huzur ortamlarını daha fazla bozmamak için fazla durmadık :)

Anadolu yakasındaki favori kuru fasülyecimiz Çömlek'e gittik.  http://www.comlek.com.tr/index.asp

Websitelerinden aldım fotoyu. Böyle bir kuruları var ki tavsiye derim. Ki ben kuru sevmem normalde :)


Sonra  gece "Aşk Tesadüfleri Sever"e gidelim dedik.

Ümraniye Meydan Alışveriş Merkezi'ne gittik sinema için. İlk kez gidiyorum. Büyük ve güzele benziyordu gerçekten, gezemedik ama :)

"Aşk Tesadüfleri Sever", bence şişirildiği kadar güzel değil açıkçası ama oyuncular çok başarılı :))

Sinemaya gitmeye gerek yok, DVD'si izlenir ama bak :)

Filmin şarkıları muhteşem, yönetmen Ömer Faruk Sorak olunca tabi çekimler de gayet güzeldi,  duygular çok çok güzel verilmiş. Ama hikaye bi vasattı sanki. Ancak duygusal bir modunuzdaysanız ağlama ihtimaliniz yüksek. Ben ağlamadım ama çok moralim bozuldu :( Duygusal bi insanım da :) Filmin sonunu beklenmedik ama vurucu bir final tüm filme muhteşem demek için yeterli değil bence. Öff çok fena eleştiri yaparım yawww :)))

Beklentileri düşük tutmak bize daha mutlu bir hayat sağlar demişmiydim :)
Sinemadan çıkınca Ümraniye'de oturan çiftimize gittik. Tabi 10 kişi hırsız - polis oynarsa eğlence tadından yenmiyor :) Allahım bu yaşta neden böyle şeyler yapıyoruz çocuk gibi, bu genç ruhlarımız nolcek böyle hiç bilmiyorum :p Saat gece 2:30 olmuş, komşuları azad ettik ve evlere dağıldık artık :) Tabi gidip yatana kadar 4 oldu saat, sabah bildiğin artık yani.

Pazar günü de, bizim çocuklardan biri, sözlüsüyle tanıştıracak bizi. Birden sözlendi, biz tanımıyorduk henüz. Önce kuzeni ve bizle tanıştırmak istedi. Yavaş yavaş alıştırıcak heralde kızı :)

Yeni müstakbel gelinimizle tanışmak için sabah 10:30 aradı bizi. Biliyor tabi bizim uyuyacağımızı :)Kozyatağında oturan çiftimize geçtik. Kahvaltı ettik güzel güzel uzun uzunn. Fotolar cep tel. olduğu için kötü tabi.



Sohbet muhabbet derken saat 3'te gidip mantı aldılar, ev mantısı bide onu pişirip yedik. E  tabi sarımsaklı yoğurt, zaten uykusuzum gözlerim kayıyooo benim hehe :))

Kalktık akşam, kocimi metrobüse bıraktık çünkü BJK - Fener derbisi var. BeşiktAŞK'lı kocam maça koşuyor. Havanın ne kadar soğuk olduğunu bir önemi yok, aşk işte :)

Beni eve bıraktılar, Seda'lardan (elti :) film aldım, bayılmazsam bir yandan çamaşır yıkayıp bir yandan ütü yapıp bide arada film izlemeyi düşünüyorum. :)

Umarım yarınki pazartesi kendini pazar sanar :) Hepinize hayırlı haftalar dilerim kızlarr :))

12 yorum:

neval dedi ki...

gezin bakalım gençken,sonra koltuktan kalkmak b ile istemiyor insanın canı.

Dilekce.. dedi ki...

Tam tahmin ettiğim gibi bir haftasonu yaşamışsın, o saatte başka nerden gelir ki insan :)) Filmi çok merak ediyordum, iyi ki eleştirdin.. :) Çömleğin kurusunu ben de severim, biraz fazla tereyağlı ama güzel yapıyorlar ki ben de senin gibi kuru fasulyeyi pek aramam :)))
Öptüm şekerim..

yemyeşildeniz dedi ki...

neval ablacım, (abla diyorum izninizle) bazen 50 yaşımda hissediyorum kendimi, bazen 18 :) konu gezme olunca 18 oluyor nedense :)) sağlık olsunda ablacım gerisi yalan aslında.

dilekim, değil mi değil mi :)) kuru da evet cnm biraz yağlı ama yarım porsiyon yiyince tam geliyor, lezizz :)) öptüm cnm

Unknown dedi ki...

herkes çok konuşuyor bu filmi merak ediyordum ben de hep :)

memolininannesi dedi ki...

sınemaya gıtmeyı ne kadar da cok ozledım...

yemyeşildeniz dedi ki...

cicicim, aşk filmi seviyorsan ben yine de izle derim, oyunculuk süper :)

memolinin annesi, tatlım umarım en kısa zamanda bir vakit bulup gidebilirsin.

**sema** dedi ki...

Ne güzel dolu dolu geçirmişsin canım haftasonunu maşallah.. Ben de cumanın çabuk gelme ihtimalini sevenlerdenim..:) İyiki 2 gün iznimiz var.. Cumartesi de çalışınca vakit hiç bişeye yetmiyor.. Bu hafta cumt nöbetçiydim de:( Neyse buna şükür tabiki.. Sevgiler..

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

benim içinde gez yeşilim..=)))

yemyeşildeniz dedi ki...

semacım, sağol canım. evet Allahtan 2 günümüz var. yoksa dayanamazdım heralde. arada nöbet olur canım :) sevgiler

yaşamsal ganimetler, tamam tatlım, olurrr :))

xcelis dedi ki...

Umarım pazartesi kendini pazar sanır Allah iyiliğini versin emi nası güldüm ya =) Sanada iyi haftalar tatlum.Yine fetih etmişin heryeri.

OYA dedi ki...

bende sinemaya gidebilsem keşke..

yemyeşildeniz dedi ki...

xceliscim, :)) pazartesi gayet şuurlu çıktı valla, bilincindeydi pazartesi olduğunun :) sevgiler

oyaım, inşallah sen de vakit bulup sinemaya ve istediğin yerlere gidebilirsin. sevgiler