9 Kasım 2010 Salı

Bir buluşma ve Peynirli rulo çörek :))

Bugün, hastanede tanıştığım ve çok sevdiğim bir arkadaşımın, evlenip İzmir'e gelin gideceği haberini aldım :))O kadar hızlı gelişmiş ki, daha geçen ay bir şey yoktu ya :) Çok sevindim çoook. Neyin nerden geleceği belli olmuyor işte, Allah büyük. Allah herkese hayırlı kısmetler versin inşallah :) İzmir'de bir kapımda daha olacak heyooo :)) Bencilmiyim ne :p



Akşam da onla buluştuk tabi hemen. Canım gelirken çiçek almış bana, beyaz papatyalar, ne kadar da severim. Tabi Taksim'den eve gelene kadar biraz perişan oldular ama çok güzeller :)


Tabi iki kız bir araya gelince yensin içilsinden sonra, Mango'ya girmeden geçebilir mi? Hayıııırr. Girdik her bişeye baktık ve şahsen süper otokontorolümle hiçbir şey almamayı başarıdm, evet zor oldu :)) Denizciğimde güzel fırfırlı mor bir gömlek birde mavi gülze kadife bir pantalon aldı.

Canım arkadaşıma ve ümmet-i Muhamamed'e (SAV) mutlu, huzurlu bir yuva ve sağlıklı bir hayat diliyorum.

Şimdi de sizi dün işten gelip koştura koştura yaptığım peynirli rulo çöreklerimle tanıştırmak istiyorum :)


Hayatımda yaptığım en güzel çörek oldu. Yumuşacıkk, puf pufff  :)

Tarifimiz sevgili pastacikiz'dan. Her tarifi süper olduğu için giriştim zaten mayalı hamur açma işine. Yoksa hamur açma işinde pek profesyonel olduğum söylenemez :)) Hatta 2. açışım o derece yani :)) İlkinde elmalı kurabiye yapmıştım çok güzel olmuştu, şimdide bu güzel çörekler için açtım. Ama beklediğimden iyiydim yani, en son İtalyan pizzacı abiler gibi hamuru havada çeviriyordum haha, tamam tamam abartmıyım :)

Bunlar fırında mayalandıktan sonra yumurta sürülmüş henüz çiğ halleri



Ben bile açabildiysem siz de yapabilirsiniz :) O caanıım, sarılmış hamurların fırında mayalanıca şişman ve puf puf olmuş görüntüsüyle gözleriniz dolu dolu olsun ve piştikten sonra yediğinizde de ımmmm muhteşem olmuş demek istiyorsanız tarif için buyrun :)

http://www.pastacikiz.com/peynirli-rulo-corek-tarifi/




Ben tarifi uyguladım, yalnız 5 bardak değil en az 7 bardak un koymuşumdur heralde, 5ten sonra sayamadım :) Dikkat ettim, nedense un ölçüsü verilen tariflerde benimki hiç tutmuyor. 5 bardakla ele yapışmayı bırak elden çıkamayan bir hamurdu, ekledim ben de üstüne :) Yine herkesten tam not almış bir tariftir. Tavsiye ederim.

Görüşmek üzere, Allah'a emanet olun güzeller.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

mmm nefis görünüyor. çiçekler çok hoş cnm :)

Adsız dedi ki...

nefiss görünüyorr hafta sonu bende yapayımm :)) eline sağlıkk denizcim :)

yemyeşildeniz dedi ki...

cicicim, teşekkür ederim canım. daha güzel çiçekler sana gelsin inşallah :)

tesetturasktircim, teşekkür ederim canım, sen de yap valla, afiyetle yiyin inşallah :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

pastacı kızın yaptığı her tarif gerçekten güzeldir..buda onlardan biri
Ellerine sağlık canım

Dokuztepe dedi ki...

ayy bak şimdi acıktım, harika görünüyor bu mama ya:))
Bende denemeliyim mecburen artık:)))
ya nasıl nasıl başardın birşey almamayı, tebrikler!!
Çiçeklere de bayıldım papatyanın güzelliği bir başka gerçekten..
Ya şu işten çıkıp birşeyler yapma kısmı bu ara benim de sorunsalım, ya hiç birşey yapmıyorum, ya da hiç durmuyorum, yok mu benim gibiler için bi ayar düğmesi, standart bir tempo tutturmak için:)))

Dokuztepe dedi ki...

Bu arada mimlendin şeker,
http://dokuztepe.blogspot.com/

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bayıldım ben peynirli puffffffff ların görüntüsüne.. tek "f" yetmez ona "puuffffff pufff" olmuşlar:) Ellerinize sağlık...

yemyeşildeniz dedi ki...

Aylincim, teşekkürler canım. aynen pastacıkız süper gerçekten :)

dokuztepemmm, işten çıkıp direk koşmaya başlayan bi insanım :) ya dışarda ya evde işler bitmiyor. misal şu an çamaşırları ve bulaşıkları makineye attım, yemek yaptım, bir yandan bloga bakıp bi yadan çorbamı içiyorum :)) mim için de bakıcam hemen.

sütüme sarelleme karışma, ne güzel isim :)teşekkürler tatlım, aynen bol puffffflu bunlarr :)

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzeller uzanıp bir tane alasım geldi
ellerinize sağlık

yemyeşildeniz dedi ki...

handecim, hoşgeldin canım. teşekkür ederim :)

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

bayıldım bu çöreklerin görünüşüne ellerine sağlık..

yemyeşildeniz dedi ki...

denizi hoşgeldin. teşekkür ederim tatlım :)

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

AY ELLERİNE SAĞLIK HARİKA İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYORLAR KESİN DENEMEM LAZIM BUNLARI=)

yemyeşildeniz dedi ki...

yaşamsal ganimetlercim, teşekkür ederim tatlım. dene valla, bizimle de paylaş sonra nasıl olduğunu :) sevgiler

yarimay dedi ki...

ayy cok lezzetli görünüyor hmmmmm

yemyeşildeniz dedi ki...

yarımay, hoşgeldin tatlım, teşekkür ederim :)