11 Kasım 2010 Perşembe

Mimlendim oleyy :))

Canım arkadaşım dokuztepecim beni mimlemiş. 20 güzel soruya şahsıma münhasır yanıtlar vereceğim :)

1. En sevdiğiniz kelime?

Seni Seviyorum :) 2 kelime oldu ama :)

2. Nefret ettiğiniz kelime?

ee, öncelikle tek cevaplar veremem ben :) sayıyıroum: sus, emir kipi içeren kelimeler, hakaret kelimeleri

3. Ne sizi heyecanlandırır?

 gezmeye gitmek :) bilmediğim yeni bir tatil yöresi, güzel planlar yapmak, hediye almak- vermek

4. Heyecanınızı ne öldürür?

süpriz yapılmaması :) bir plan yapılıp suya düşmesi, ben bir durum karşısında heycanlıyken karşı tarafın tepki vermemesi... gibi :)
5. En sevdiğiniz ses nedir?

deniz, dalga, yağmur.


6. Nefret ettiğiniz ses nedir?

bağıran insan sesi. ve tabi sabah uyandırma telefon alarmı ııyyyyy :)


7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

hala düşünüyorum bi dakka :) politikacı olmak istemem.


8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?

İnsanları iyileştirebilme ya da insanların aklında geçeni okuyabilme. aa bide hani zamanı durduran bir kız vardı ya tvde biz küçükken, ondan da olmak istiyorum ben :)

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

Güzel soru :) sahabelerden biri olmak isterdim. çok imanlı, Allah'ın razı olduğu, kalp gözü açık bir olmak isterdim.

10. Nerede yaşamak isterdiniz?

Oo oo, karasız bir terazi için en az 35 cevabı olan bir soru :) İspanya, İzmir, Kaş, Datça, Yunanistan, Maldivler, deniz kenarında bahçeli yeşillikler içinde minik ama sevimli bir evde .. diye gidiyor :) ama ortak nokta deniz olacak

11. En önemli kusurunuz nedir?

kusur mudur bilmem, daha çok kötü huyum diyim çok kırılgan ve hassas olmam.

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

çok fena cadı bi insan olmam hahaa :) hakkımı yedirmem arkadaş :)

13. Kahramanınız kim?

Hz Muhammed (SAV)

14. En çok kullandığınız küfür?

"Yarım akıllı" dicem, çok küfür de sayılmaz :) sevdiğim kişilere, gülerken falan da derim :)

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?

9 gün bayram tatiline son 1 gün oleyy :)))

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

Yemek buldun ye dayak buldu kaç hahaha tamam şaka şaka, tam olarak bu değil ama çok da uzak sayılmaz :)) bir de, ne dün ne yarını düşün günü yaşa da olabilir.

17. Mutluluk rüyanız nedir?

Cennet.

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?

fiziksel ya da ruhsal acı, karamsarlık, cehennem.


19. Nasıl ölmek isterdiniz?

Elden ayaktan düşmemiş, kimsenin bakımına muhtaç olmadan, imanla, Şehadet getirerek.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?

Bu soru karşısında gözlerim doluyor. Rabbim affettiği ve cennetine aldığı kullarından eylesin cümlemizi inşallah.

Çok eğlendim ben bu mimde :) Ben de bu mimi canım blog arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum :) Belki daha önceden de mimlendiler ama bir de benden olsun.

tesettüraşktır
cicici güncem
sevecen
dilekce hayata dair
umutsepeti
yesilmutfak
yemekvakti aylin
dekorapsuwasyon
uğurböceğini

Vee bu yazıyı okuyan herkesi mimliyorum.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

:)) Canım benim,heycanlandırdın beni :) postunu ve mim cevaplarını okuyordum neşeli neşeli ''alem bu kız'' diyerek :) Bir de baktım beni mimlemişsin :) Bir heycan kapladı iyi mi :)
Canım mimini bayram dönüşü cevaplasam olur değil mi? Sevgilerimi yolluyorum,hayırlı bayramlar diliyorum..

yemyeşildeniz dedi ki...

Zelihacım canım benim, çok sevindim heycanlanmana :) bayramda gezmelere gidiliyor galba :) hayırlı bayramlar canım, sevgiler

Dilekce.. dedi ki...

Çok güzelmiş cevapların, kopya çekeyim mi? :)))

yemyeşildeniz dedi ki...

dilekcimm, çek tabi tatlım, huyumuz suyumuz benziyor nasıl olsa :)