23 Kasım 2010 Salı

İkea kahvaltı ve hamburgerrr :))

Geçen haftasonu bayramın bitmesinin verdiği yasla, canım kahvaltı hazırlamak istemedi :) Kocimde İkea'ya kahvaltıya gidelim diyince onu kıramadım eheheh :))

Bu bizim klasik İkea kahvaltımız, sıcacık simit de çıkarmışlar bu sefer, offf :) Bitiremedik tabi biz bunları, göz açlığı çok fena bir şeydir :) 



 Gezmedik bu sefer kahvaltı yapıp çıktık, tehlikeli sularda yüzmek istemedim :)

Ama girişteki bu yeni oda çok ciciydi, canım izleyicilerimle de paylaşayım dedim.


Bu da odanın devamı, çok ciciii


Dün akşam kapı çaldı, Sedoş (elti), abla hamburger yaptım beenn diyo, ailecek sevinçle karşıladık :))  Yediğim en iyi ev yapımı hamburgerdi, sos falan da vardı içinde süper oldu valla :) Kocim gelmeden ikisini de yiyecektim ve hiçbir şey olamamış gibi davranacaktım ama durrr dedim kendi kendime :))


Allah'a emanet olun kızlar.

16 yorum:

zeynep dedi ki...

harika..kahvaltı çok süper gözüküyor..en yakın zamanda gidip tatmak için sabırsızlanıyorum..

yemyeşildeniz dedi ki...

zeynepcim, hoşgeldin canım. ikea mamalarını tavsiye ederim valla :)

Sihirlitorba dedi ki...

kahvaltı süp süper görünüyor.Hafta sonu kahvaltı muhabbetlerini ben de çok severim...bi de odaya bayıldım...

yemyeşildeniz dedi ki...

sihirli sepetcim, teşşekkür ederim tatlım. ben de bayılırım kahvaltı muhabbetlerine :)

serapca dedi ki...

kahvaltı güzel görünüyo size de bi güzel afiyet olmuştur eminim canım :)

yemyeşildeniz dedi ki...

serabımm, teşekkür ederim canım benim

xcelis dedi ki...

kahvaltında hamburgerinde afiyet bal şeker olsun.
Görsellediğin odaya bayıldım uçuk renklerle ancak böyle güzel bir kombine yapılır yani.

yemyeşildeniz dedi ki...

xceliscim, teşekkür ederim tatlım, evet odaya ben de bayıldım yaa şeker gibi :)

Adsız dedi ki...

ohhh kahvaltııı en sevdiğim şeydirr benimmmm :) bi de ikeadaaa yeme de yanındaa yatttt :)))) Yaaa bizz buluşsakk yaaaaaaa bi günnn :))

yemyeşildeniz dedi ki...

tesettür aşktırcım, ya bizim buluşmadığımız kabahat zaten :) bir istanbullu blogerlar buluşması yapalım bence de hemen kar kış bastırmadan. tabi keşke izmir, bursa, mersin ve diğer illerdeki arkadaşlarımız da gelebilse ne kaa güzel olurdu di mii??

Adsız dedi ki...

ayy çok heyecanlııı :))) eee yapalım o vakitt :)) yazalım mı bloga buluşuyoruzzzz diyee sonra da zaman ve mekan belirleriz :)))

yemyeşildeniz dedi ki...

tesettür aşktırcım, evet yapalım ya, ama direk bir tarih belirleyelim, yoksa uzarr kalır bence. mesela 4 aralık gibi :))

YeMeK vAkTi dedi ki...

ikeada bişi yiyemiyorum nedense ben.Marketinden alışveriş yapıyorum ama bişi yiyemiyorum ama yicem baksana nefis görünüyor

yemyeşildeniz dedi ki...

aylincim, kahvaltıyı tavsiye ederim tatlım :) sevgiler

neval dedi ki...

odada pembe varsa tamam o zaman

yemyeşildeniz dedi ki...

nevalcim, evet bence de pembe çok yakışıyor.