4 Kasım 2010 Perşembe

Yeni ciciler :)

1 hafta kadar sonra bizim ekipten bir canım arkadaşımın doğumgünü var. Ben de hediyesini şimdiden alayım, sonra zaman bulunur bulunmaz belli olmaz diye dün iş çıkışı koştura koştura Fatih'e gittim :)

Az kaldı ona hediye alamadan ve kendime bir dünya şey alıp dönecektim ki gönlümü fetheden bir elbiseyi O'nun için aldım sonunda :) Baya bi kıyafet bakmama rağmen bu elbiseyi de en az 15 - 20 dakika kadar elimde tutup ay beğenir mi acaba daha güzelini bulur muyum vb. şeklinde düşündüm, alışveriş yapan diğer kızlara sordum, onaylattım :)) Ben ilk gördüğünü alabilen biri değilimdir genelde, ya daha güzelini bulursam sonra diye baya bir gezer öyle alırım :)

Bu arkadaşıma aldığım elbise, kol detayına ve rengine bayıldım :)) İnşallah beğenir ve güzel olur. Dayanamadım denedim valla bana güzel oldu :))

Tam olarak şuradaki renk aslında
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11766/en/zara-sales/11017/13720/TWO-TONE%2BRIB%2BKNIT%2BDRESS%2BWITH%2BBOW




Şimdi kendime aldıklarım :)

Bu broş, eşarp, kıyafet vb herbir şeyler için. 1 tl eheh süper hareket :) Salaş hırkalarım var, kısa gömlek falan giydiğim zaman kapatmak için giyiyorum. Mesela bugün hırkanın önünü tutturmak için kullandım, çok hoş oldu.




İnci kolyeler aldım beyaz, siyah, yeşil. Sade kıyafetlerde lazım oluyor :) Tanesini 2 tlden, 3 ü 6 tl :)



Budaa Sevgi'nin (eltimin minik kızı) "Abuu  baakk" diye kafasından atıp paraladığı tokasının bizim evde kalan parçasının kolyemle birleştiği an :))) Bayılırım Hello Kitty'e :))





Bu kolye çok hoşuma gitti. 5 tl :)



Bunun da malum rengine bayıldım. 2 tl :)




2 adet yarım boğazlı body, biri pembe biri koyu gri-yeşil. Adet 5 tl



Pazar günü de yeni evlenen (geçen yaz) bir arkadaşımız evine gidicez biz ekipcek Allah kısmet ederse. O'na ev hediyesi almak için bu akşam iş çıkışı da Forum İstanbul'a gitmem gerekti. Koştura koştura, YKM, Mudo, Tepe Home ve Boyner'e baktım. Birde 6 Kasımda H&M açılacağı için bugün artık basına mı gösterimi olacaksa, kırmız halılar serilmiş, heryer güvenlik dolu, mağzanın etrafında çok "trendy" :)) insanlar falan :) Neyse, onlar dükkanı açmadan ben size 1 kare ile vitrinden gözüken kısmı vereyim :)


Bir sonraki posta aldığım kupa ev hediyesini yayınlıycam inşallah :)) Sizlere bir dilim ışıl ışıl pasta ikram edeyim gitmeden :)

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Elbiseye bayıldım,kolyelerin hepsi de birbirinden güzel ve sudan ucuz diyebilirim :) Az nakitle şık şeyler beğenebilen bayanlara hayranım..
Fatih'e ışınlanasım geldi :) napcaz şimdi,epey de mesafe var arada:) Aldıklarına ve anlatımına bakınca ahh keşke yakın olsaydık dedim :) çok seviyorum ben de çarşı-yu pazar gezmelerini..Arkadaşına yeni yaşında mutluluklar diliyorum..
Hayırlı geceler canım..sevgiler..

yemyeşildeniz dedi ki...

Zeliham, teşekkür ederim canım. keşke burda olsan, çok süper ve uygun yerler biliyorum :)) ama kimse bizi durduramayabilirdi :) hayırlı geceler ve sevgiler canım.

Sümeyye dedi ki...

hepside çok şık ve gerçektende çok uyguna almışsın...güzel günlerde giy inşallah :)sevgiler

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

5 liraya aldığın kolyeye bayıldım..çok güzel hepsini güle güle kullan canım..gereksiz bilgi:hello kitynin neden ağzı yokmuş biliyo musun,yüreğiyle konuşuyomuş ondan :)bi yerde okumuştum..onu tasarlayan adam böyle düşünerek tasarlamış yani:)çok gereksiz farkındayım..sevgiyyyleee.......

Dokuztepe dedi ki...

Çok güzel bunlar, merak etme eminim beğenir hediyesini, çünkü çok güzel..:))Kolyeler hepsi çok güzel.Broşuna ve helle kitty'li kolyene:)) ayrıca bayıldım ..:)))

Unknown dedi ki...

elbise çok güzel cnm güle güle kullansın arkadaşın. kolyeleri de beğendim. hello kity çok güzel olmuş bayıldım ya :)) öpüyorum cnm.

Adsız dedi ki...

Denizciiim hepsini güzel günlerde giy güzel günlerde kullan inşallah :)

Sevgiler

yemyeşildeniz dedi ki...

sümeyyecim, teşekkür ederim canım. hep beraber güzel günlerde inşallah. sevgiler

permarencim, teşekkürler cnm. hiç de gereksiz değil süper bi bilgi, artık daha çok seviyorum kalbiyle konuşan hello kitticiği :)

dokuztepem, teşekkür ederim canım. kolyeye vredim kendimi bu ara, hadi hayırlısı :)

cicicim, teşekkürler cnm, inşallah güle güle kullanır cnm :)öptüm

tesettür aşktırcım, teşekkür ederim tatlım, hep beraber güzel günlerde inşallah. öptüm cnm.

özlem dedi ki...

bayıldım tek kelimeyle hatikalarr

yemyeşildeniz dedi ki...

özlemcim sağol canım, sen de harikasıınn :)

Dilekce.. dedi ki...

Elbise ve diğer herşey çok güzeller eminim arkadaşında beğenecektir.. Ayrıca nedir bu H&M çılgınlığı ya, herkes bundan bahsediyor, bu mağaza için ben mi çok geri kaldım aceba? :))

yemyeşildeniz dedi ki...

dilekcim, teşekkürler tatlım. evet heryerde H&M lafı geçiyor. bugün açılmıştır artık. gidip bakarız bi ara bakalım nedir ne değildir :)