28 Eylül 2010 Salı

Terazi time :))

Evet arkadaşlar bir ekim ayı daha geliyor. Heyoo en sevdiğim :)) Tam emin değilim ama herhalde artık Terazi dönemi başladı

Terazi olmayı seviyorum. Şöyle ki; dengesizliği ama aslında aynı zamanda kendine göre çok dengeli olmayı, hassaslığı, adaletli olmayı ve adalete hayranlığı, zerafeti, güzeli, uyumu, çiçekleri ve yeşili sevmeyi, güzel bir dünya istemeyi, herkesin nazik olmasını istemeyi, neşeli olabilmeyi, gülmeyi, komik olmayı, güldürmeyi, umutlu olmayı, arkadaş canlısı olmayı seviyorum. Hatta bütün terazilerin böyle olmasını da seviyorum :)) Süper kararısızlığım ve kırılganlığım beni bazen deli etse de e olacak o kadar :))

Benim doğum günüm yaklaşıyor, hep çok heycanlanırım doğum günlerimden önce. Herkes beni sevsin arasın isterim :)) Evet biraz şımarıklık ve çocukluk da var, yok değil yani :)

Tüm terazilerin doğumgünlerini kutlarım ve hayırlı bir yaş dilerim :)

Hiç yorum yok: