14 Eylül 2010 Salı

Plan

Aslında planı Allah yapar, bunu hepimiz hayat boyu deneyip görüyoruz. Ama oluyor işte aklımızda ufak tefek şeyler.

Bu hafta, yarın pazar gitmeyi düşünüyorum, hatta Seda'yı da (eltim kendisi de elti kelimesi çok kötü ya :)kafaladım, o önceden gidip bakacak ben işten gelene kadar hehe :)) Ben de akşam pazarına artık, en erken 5:45 gibi orda olabilirim çünkü depar atarsam :))

Cumartesi de liseden yakın 2 arkadaşım gelecek, onun için cuma işten çıkıp evde temizlik yapmam gerek. Sonra pelt olduktan sonra çok da gecikmeden ablama gitmem gerek. Çünkü ben evde tek başıma kalamıyorum :( Korkuyorum, her yerde bi görüntü, bir ses oluyor sanki. Arkadaş 30 yaşıma geldim artık ama bi değişiklik yok :)) Cumartesi de mamikleri yapmam gerek, börektir, kısırdır, kekdir :)) İnşallah foto da çekerim size kızlar :)

Cumartesi gecesi de kocim gelecek  inşallah. Arabayla gelecekler o kaa yolu. Allahtan hayırlısı diyorum.

Hiç yorum yok: