17 Eylül 2010 Cuma

Allah vergisi el becerisi

Cuma günleri Ortadoğu çalışmadığı için bizde iş olmaz genellikle ve ben sıkıntıdan patlıyorum işte bugün. Az bi işim var onları da yapamıyorum böyle olunca. Öyle bir psikolojim var benim, ya iş çok vardır ya da yoktur :) Ne demekse :)

Bloglara daldım bende ordan oraya bakıyordum. Vay arkadaş ne yetenekli insanlar var. Neler neler dikiyolar ya da yapıyorlar. Kıyafetler, kolye - yüzükler falan yıkılıyor yani. Bide sadece kıyafet - yüzük falan da değil, millet ne kullanışlı değişik ürünler (tanımlayamadım geniş kapsamlı olduğu için ) yapıyor maşallah. Nazar etmeyeyim ne olur :) DIY diyorlar tabi bunlara genel olarak.  Seviyorum böyle farklı tasarımları, hele fabrikasyon değil el emeği olanları. Ama yapmak, ince ince uğraşmak, işin detayını öğrenmek vb bana göre değil, bende tahamül de yok el becerisi de.

İnanmayacaksınız ama ben meslek lisesi Moda Tasarım mezunuyum :)) hahaha kalıp çıkarmayı bilmeden mezun olan bir insanım. Zaten hep üniversite sınavına çalıştım lise sonlara doğru, alan dışı tercih yaptım, alakasız bölümler kazandım - okudum. Neyse girmiyim üniversite macerelarıma o başlı başına tez konusu :)

Velhasıl kelam ben anca düğme kopunca ya da bişey sökülünce falan onu dikiyorum :)) Öyle bir şeyler üreteyim, hiç olmadı keçeden şirin şirin bişiiler yapayım, o da olmadı Eminönü'nden boncuk-taş alayım da takı yapayım falan olamadı bende :( Ama çok güzel satın alırım yani, birde yapan arkadaşları takdir ederim :)

Radyo diyor ki İstanbul'da hava sıcaklığı artacakmış hafta sonu. Mübarek soğumuyor bu sene. Beni hala sivrisinekler yiyor, en sevdikleriyim ya :((

Hiç yorum yok: