15 Eylül 2010 Çarşamba

Son durum

Kızlar, dün ablamla buluşmak için Beyoğluna gittim ani bir kararla, malum onda kalıyorum ya :) Hatta işten önce eve geçtim ütü falan yaptım sonra Beyoğlu'na geçtim. Allah'ım çok hızlı yaşıyorum yaw :) Geçenlerde bir şal almıştım orada bir pasajdan, rengi mordu, başka dar (çok geniş enli olmayan, örtü olarak da kullanmak için) şallardan kalmamıştı o yüzden o rengi almıştım ama eve geldim baktım, çok dikkat çekici bir renk yani başa bağlanmaz. Malum dikkat çekmeyelim derken daha çok dikkat çekmenin manası yok. Gittim değiştirdim, fakat bu aldığım gibi dar enliler kalmamış, onlar yazlıkmış, sezonu geçmiş :) Bir tane ince bej rengi şal aldım birde düz siyah kalın şal. Ince şal 5 tl, onu zaten önceki şala karşılık geldi. Kalın siyahı 8,5 liraya aldım. Çıkınca başka yerde sordum aynılarına 15 lira dedi adam ya. Bu aldığım yer, Mango'yu geçince Köfteci Ramizin yanında. Tavsiye ederim, uygun fiyatlı güzel şal ve çantalar var.

Bu arada Mango'ya girmeden duramadım hepimiz gibi :)) Beyoğlu Mangonun alt katı indirim katı malum, ancak gömlekler 30 tl, elbiseler 60tl civarıdaydı. Yani Mango'nun daha çılgın indirimlerini görmüşlüğümüz var :)) Şimdi tam sezon diye indirimler bile çok ucuz değil. Pazarda da muhtemelen öyle olacak, yani 3 - 4 hafta sonraya göre fiyatlar daha yüksek olacaktır, ama bayram haftasıdan daha ucuz olur. Tecrübe konuştu ehi :))

Malesef foto makinasi kendi evimde olduğu için foto çekemiyorum. Akşam da Allah kısmet ederse ciciler alacağımdır ama Fatih'ten direk ablama geçeceğim için onların da fotosunu çekemeyeceğim. En erken cuma çeker bloğa yüklerim gibi gözüküyor.

Şimdilik bu kaa. Görüşürüz şekerler :))

Hiç yorum yok: