26 Ocak 2011 Çarşamba

Fiyonk mimi

Blogerlar arasında dolaşan fiyonklu bir mimle karşınızdayım efendim.

Bu mimi bana canım arkadaşım "fiyonkların ustasıyım blogunun hastasıyım"  :) dokuztepem göndermiş.


Mime Dair Birkaç Nokta:
1- Mimlenen arkadaşımız bize fiyonklu cicilerini gösterecek, en az 3 adet olması yeterli :) Daha fazla fiyonku varsa ne ala :))
2- "Benim fiyonkum yok kii" diyorsan sana "Ama nedeeen?" diyorum :)) Olsun mimlenmene engel değil :)) O zaman en beğendiğin fiyonklu cici ne varsa sanal alemde, bize göster diyorum :)
3- Mimlenen elbette yanıtlamak zorunda değil ama fiyonk aşkına yanıtlamazsa üzülürüz :))
4- Kendisini mimleyen arkadaşının fiyonklarından en beğendiği fiyonka da miminde yer versin lütfen :) Böylece en cici fiyonkumuz hangisiymiş, görelim :)


Mimi cevaplamak için dokuztepemin hediye çekilişinden bana çıkan kırmızı fiyonlarımı bekledim. Bugün elime ulaştı. İşyerinde ne kaa mutlu oldum anlatamam. Tekrar çooook teşekkür ederim dokuztepem.


Kırmızı yüzüğüm


Bu da kolyesi


Diğeri de,  tesettüraşktır'cığımın buluşmamızda verdiği hediyesi, fiyonk yüzük




Bunu da ben yapmıştım geçen gün :) fiyonk broşum


Biraz daha fiyonk için evde araştırma yapmam gerekecek ama 3 tane yeterli sanırım :)

Ben de bu mimi bütüünn isteyen izleyicilerime gönderiyorum :))

6 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ben bu mimden sınıfa kaldım, hiçbirşeyim yo fiyonk içeren.

Unknown dedi ki...

Çok şirinlerr,hepsi de çok güzel..
Ben de fiyonklu kırmızı bir etek diktim :)
Mimi üzerime alıp yayınlasam mı diye düşündüm ama,tüm kreasyon tamamlanınca defile tadında bir post hazırlama fikri daha ağır bastı :P
Cici fiyonklarını güle güle kullan yeşilim..
sevgilerimle..

Sihirlitorba dedi ki...

düşündüm de fiyonklu birşeyim yok :)ben giysilerimdeki kurdeleleri doğal fiyonk yapmayı seviyorum :)tek başına fiyonk pek sevmiyorum galiba ;)

Dokuztepe dedi ki...

Canım, Teşekkür ederim:))
hepsi de çok güzeller ki,

Zelihacığım,Blougumdaki bu Mim'de sen de varsın zaten:))

yemyeşildeniz dedi ki...

deli anne, olsun tatlım, başka cicilerin vardır seninde :)

zeliham, ayy çok merak ettim eteğiniii, bence şimdi yayınla, sonra diğerlerini de yayınlarsın :) teşekkürler cnm. sevgiler

sihirlisepetcim, bende kumaş kemerlerimi fiyonk atıyorum ki bazen :))

dokuzetepemm, teşekkürler canımm :))

Dilekce.. dedi ki...

Benimkileri de yayınlıycam inşallah bugün :))