26 Mart 2012 Pazartesi

Durum güncelleme

Geçtiğimiz hafta pazar günü bizim ekibin son üyesi Bade'yi ziyarete Kozyatağı'na gittik. Çok tatlı yeni bebişimiz de maşallah.

Arada birde o taraflarda oturan büyük amcamıza da uğradık (Mimi'nin amcası yani :)

Sabah geç olmadan yollara düştük, kahvaltıyla uğraşmamak için İkea'ya gittik. Tabi pazar günü Nazi kampı gibiydi, bildiğin üst üste kahvaltı yaptık :)

Klasik İkea kahvaltımızı hızlıca yapılıp yollara düştük


Daha minikken pusetinde hemen uyuyan Mimi artık dışarı bakmayı tercih ediyor.


Annee şu perdeyi çeksen de görsem dışarıyı, uyumuyorum görüyosun :)


Ayrıca cumartesi günü Mimi 5 aylık oldu, artık havalar da iyi olduğu için hergün sokağa kapının önüne çıkarıyorum biraz güneş görsün diye. Gerçi gözüne güneş gelmesinden hoşlanmıyor ama :)

Hemen kombine geçelim

Modakolik'ten aldığım bluz ve pantalon eteği giydim.



 
Dün de kocim çalışıyordu ben de ablam ve teyzemle Forum İstanbul'a gittim, jet hızıyla tabi çünkü uyku saati gelen Mimi'yi babannesine bırakmıştım :) Zaten ebebek'e girip çıktım ve Forum İstanbul'a gitme amacıma dönüşen  Krispy Kreme doughnut'cuya gittik. Biliyorum bu obez Amerikalı çörekleri pek sağlıklı değil ama çok güzeller yaw, bağımlı oldum resmen :) E tabi foto çekemeden bitiyorlar:) Bi elmelı olsa da yesek diyor ve kaçıyorum :)

Foto netten alıntı



20 yorum:

SEVECEN dedi ki...

Büyüttün ne güzel maşallahh..ben o tatlılardan hiç yemedimmm kiii:(

Dilekce.. dedi ki...

EBRUUUU ÇOK ÖZLEDİM SENİ VE YAZILARINI.. AZICIK DA MİMİYİ ÖZLEDİM, tAMAM İTİRAF EDİYORUM, ONU DA ÇOOOOOK ÖZLEDİM.. DAHA GÜN AKLIMDAYDI FISTIK, OLSA DA SEVSEK DEDİM :)) SEN BEBİŞTEN ÖNCEKİ KİLONA DÖNMÜŞSÜN RESMEN, NE GÜZEL.. BENSE ALDIĞIM KİLOLARI VERMEK ÜZRE DİYETTEYİM YİNE.. BANA DUA ET DE FAZLALIKLARDAN KURTULUP, YENİLERİNİ ALAYIM KİLOLARIN, TABİİ MİMİYE ARKADAŞ OLSUN DİYE :))

yemyeşildeniz dedi ki...

sevecen, büyüyor çok şükür canım, darısı başına :) o tatlıları tavsiye ederim çok fena, ya da hiç bulaşma en iyisi :)

dilekimm, çok özledimm gelin lüften bize yaa. canım ben kiloları komple verdim, Mimi durmuyo ki yerinde hep kucakta, kilo mu kalır :) cnm dua edicem inşallah, kardeş istiyoruz :)

bırtutamkekik dedi ki...

ÇEKSENE ANNECİĞİ ŞU PERDEYİ YAHUUU:))
YERİM BEN ONU..
KUZUM YAA..ÖPÜLDÜNÜZ İKİSDEE.
SEVGİLER..

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Kuzum bu yorumu direk pırasamın adına yazıyorum;)Mimiyi görünce maşallah sübhanallah ben ona kurban olurum dedi:D

Adsız dedi ki...

maşallah bebişin nsıl tatlı olmuşşş yerim onu yerim:)))İyi gezmeler..

neval dedi ki...

ah tatlı mimi:))

İKİ MELEK dedi ki...

doğumdan sonra iyi gördümseni. bizde ilk defa geçen hafta sonu IKEA ya gittik. ümraniye siz karşıdasınız demi?bide bu forum istanbul size ne kadar yakın:)?

uğurböceği dedi ki...

canım aklımdasın ama sende 5 aylık bir meleklesin bilirsin yoğunluktan kendime vakit bile ayıramıyorum.maşallah meleğimize.kocaman sevgiler

otuzundansonra dedi ki...

Hay maşallah ,çok şeker yaa.
annesine çekmiş güzellikten sanırsam.ben yemedim o çöreklerden denemek lazım sanırsam

eviminnuru dedi ki...

ilk defa rastladım bloğunuza maşallah kuzuya:))
sevgiler:)

Syhn dedi ki...

maşallah diyelim önce ;)

donutları da götür afiyet olsun. bence bir şey insanı mutlu ediyorsa sağlıklıdır :))))))))

napıyım çok severim donut ;)

Unknown dedi ki...

merhabalar blogun çok güzel bana da beklerim:)

marifet ellerimizde dedi ki...

ya nefıs bır sey bu maşallahh subhannallahhhhhhhhhhhhhhhh..cok resım koyma nazar olmasın melegıne..ben bayıldımmmmmmmmmmm...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

sizden yeni haberler gelmiyor.nasılsınız?mimi nasıl?

ayak izleri-sevgi dedi ki...

5 ay bittiyse eğlence başlasın artık.. maşallah ona..

bırtutamkekik dedi ki...

canımmm!!
nasılsınızz??
her şeyy yolundadır umarımm:)
ses ver arada birr,kuzu nasıll kuzuu??
:)

bırtutamkekik dedi ki...

canımmm!!
nasılsınızz??
her şeyy yolundadır umarımm:)
ses ver arada birr,kuzu nasıll kuzuu??
:)

bırtutamkekik dedi ki...

canımmm!!
nasılsınızz??
her şeyy yolundadır umarımm:)
ses ver arada birr,kuzu nasıll kuzuu??
:)

uğurböceği dedi ki...

tatlım nasılsın.neler yapıyosun.bebeğin nasıl.merak ettim.sevgiler