5 Şubat 2012 Pazar

Panço

Ne zamandır alışveriş yapamıyorum kendime, biraz daha bir şeyler almasaydım çıldıracaktım :)) Alışveriş bağımlısı kadınlar gibi konuştum ama gerçekten çok uzun zaman oldu ya.
Dün yenimoda.com'dan bu pançoyu sipraş verdim. Böyle bir üste ihtiyacım vardı.

Vizon rengi. Fiyatı kargoyla 63,5 TL. 106 TL'den inmiş bu fiyata ama bence bir panço için 106 TL oldukça pahalı. 63 iyidir :)

Sanırım en erken 1 haftada gelir. İnşallah beğenirim ya. İşte üzerime deneyemediğim için pek sevmiyorum online alışverişi, ama mecbur kalınca :)

Foto yenimoda.com sayfasından


Asıl alışverişin büyüğünü bugün Bahçelievler'deki Modakolik'e giderek yaptım. 2 pantalon etek, bir dar pantalon, bir gömlek ve bir elbise aldım. Malum Mimi'yi babannedeolduğu için az zamanda çok iş başardım :) Konuyla ilgili detaylı post en kısa zamanda (yani ben vakit bulup foto çekebilince :)

Sevgilerr

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzelmiş canım Hayırlı uğurlu olsun =)

yemyeşildeniz dedi ki...

superisi, teşekkür ederim tatlım

Filiz dedi ki...

hayırlı olsun yeni cicilerin şekerim,iyi günlerde kullan..geçenlerde benim de bir alışveriş maceram oldu.bebek babasının kucağındaydı ve ben inanılmaz bir hızla bir pantolon ve iki bluzu deneyip aldım:)şimdiye kadar saatlerce boşuna dolanmışız mağazalarda demek ki:)))

Lunapark Queen dedi ki...

Çok güzelmiş ben de rengini çok beğendim özellikle, güle güle kullan! :) Ben de bloguma beklerim :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

Dilekce.. dedi ki...

yemyeşilimmmm hayırlı oldun tüm aldıkların için canım.. Bu pançoyu ben de gördüm ama denemeden cesaret edemedim.. Ayrıca modakolikten aldıklarını merakla bekliyorum, eşarpkoliğimin dükkanı di mi orası? :))

pompişCE dedi ki...

çok şık bi parça güle güle giyin...

otuzundansonra dedi ki...

güzel görünüyor,giyince paylaşırsan bizde bir görelim değil mi?diyer postunu da merak ettim ,sevgiler

bırtutamkekik dedi ki...

çok güzel tatlım..
gül güle giyy..
sağlıklı günlerde:)
sevgilr canım..

mihrimah dedi ki...

canım iyi günlerde kullanman dileğiyle .mimiyi öpüyorum kocaman. sevgiler

yemyeşildeniz dedi ki...

filizcim, sorma mecbur olunca gayet hızlı alışveriş yapılıyormuş :)

lunaparkqueen, hoşgeldin :) teşekkür ederim.

dilekcemm, teşekkür ederim tatlım. sanırım eşarpkolikle aynı kişi ama tam bilemedim :) foto çekebilirsem yayınlıycam cnm :) öptüm

yemyeşildeniz dedi ki...

pompişce, teşekkür ederim :)

otuzdansonra, geldikten sonra paylaşacağım inşallah tatlım. sevgiler

birtutamkekik, inşallah cnm, sevgiler

zeynep dedi ki...

Nasılda tarzını yansıtıyor keyifle kullan canım..Sırtında paralansın denir bizde ama eskimesin yavv kıyamam ben kıyafetlerime :))sende kıyma itinalı kullan:))

yemyeşildeniz dedi ki...

mihrimah, teşekkür ederim. sevgiler

zeynep, evet tatlım benim tarzım gayet :) bir gelsin bakalım beğenirsem itinalı kullanıcam :)