7 Şubat 2012 Salı

Modakolik alışverişi

Blogdan da baktım da, şu en son netten aldığım pançoyu saymazsak, aylardır kendime hiçbir şey almamışım, en son Temuzda almışım kıyafet. E bu kadarı da fazla di mi ama, yeteri kadar beklemişim :) Bu kadar beklemenin sonunda bir patlama yaşanacağını tahmin etmiştim :)
Geçen hafta Face'den Modakolik butiğinin sahibi Sena hanım ile görüştük. Cumartesi gidecektik ama malum biz arabayı 3 aile ortak kulanıyoruz :) cumartesi araba olmadığı için pazar sabahı gidebildik. Sena hanım pazar günü butikte olmadığı için tanışamadık ama Edibe hanım sağolsun bizimle çok güzel ilgilendi.

Öncelikle butiği gerçekten çok beğendim. Çok büyük biryer olmamasına rağmen çok çeşit var. Hem tesettürlü hem tesettürlü olmayan insanlara göre çeşitler olması heryerde bulunan bir özellik değil.

Modakolik'in benim için en süper yanı, vaktim çok kısıtlı olduğu için aradıklarımı ordan oraya dolaşmadan bir mağazada bulabileceğim bir yer olması. Mimi ben olmadan max. 2 saat durabiliyor, sizler de çok iyi bilirsiniz ki, AVM'lerde bir mağazadan ötekine geçene kadar 1 saat geçiyor bile.

Fekat ben 1 saat içinde, 2 pantalon etek, 1 dar pantalon, 1 gömlek, 1 de elbise aldım ki sanırım hayatımda ilk defa bir mağazadan bir kerede bu kadar çok şey alıyorum :) Hiç adetim değildir, normalde karar veremem, başka mağazalara da bakarım ama artık vedalaşıyoruz böyle vakit kaybetmelerle :)

Evettt gelelim aldıklarıma. Malum hava oldukça kapalı olduğu için fotoğraflar çok kötü. Kusura bakmayın :)

Bu şifon gömleğim. Kiremit rengi tonlarında. Çok hoşuma gitti bu gömlek :)

Omuzunda böyle bir detay var. Kolunda da düğmesi var.



Düz gri renk elbise. Az sonra göreceğiniz dar pantalonun üzerine giymek için tuniğe göre oldukça uzun bir parça. Düz olduğu için broş kullanabilirim.


Yaka bölümü


İşte pantalon etek bulmanın sevinci :)) Acayip rahatlar, kışlık değil, sezonluk kumaş. 2 rengini aldım hazır bulmuşken.

Bel kısmı. Bu toprak tonlarında olanı bir de lacivert aldım.


Kışıklıklar için kusura bakmayın. Paçaları yapılmaya gidecek de, onun için henüz yıkanıp ütülenmediler :)


Bu da lacivert olanı. Mavi gibi çıkmış, değil, bildiğiniz lacivert :) Aslında farklı güzel renkleri vardı  ama her şeyle giyilmez diye tedbirli davranıp klasik renk aldım :) Tam anne mi oldum ben ne :)


Bu da dar paça siyah pantalon. Kaçıncı siyah pantalonum bilemiyorum artık :) Ama dar paça hiç yoktu, üzerine çok uzun parçalar giymek gerekiyor bunların. Ama modeli çok hoşuma gitti, üstümde de çok hoş durduğu için aldım.

Önü böyle pileli.




Ayrıca çok güzel etekler vardı ama benim kocimin benim etek giymemle pek arası olmadığı için alamadım ben, ama size tavsiye ederim :)

Bunların hepsine toplam 200 TL verdim, nakitte indirim yaptılar hihi :)


Böylece Modakolik de benim alışveriş yapacağım mağazalar listesine girdi artık :)

Mağazada fotoğraf çekmeyi çok isterdim ama vaktim olmadı tabi ki. Geldiğimizde nasıl acıkmıştı yavrucak, 5 dakika daha gecikseydik ağlayacaktı kıyamam, iyi ki yetiştim Mimi'me :)


Sevgiler

18 yorum:

SEVECEN dedi ki...

bir önceki yazındaki pançonda,modakolikten aldığım parçalardaçok güzeller canım iyi günlerde kullan hepsini...

htchndr dedi ki...

aldıkların çok eminim sana da çok yakışır:) en kısa zamanda bende gitmek istiyorum... güle güle kullan.

cicibiciseyler.com dedi ki...

ALDIKLARIN ÇOK GÜZEL CANIM GÜLE GÜLE KULLAN..BİZİM KÜÇÜĞÜMÜZÜ AÇ BIRAKMA ANNESİİİ :)

Swotpisces dedi ki...

güle güle kullanın, hepsi çok tatlı, pantolan etek çok rahata benziyor...

bırtutamkekik dedi ki...

çok ciciler her biri tatlım.
sağlıcakla giy...

hep söyleyeceğim unutuyorum canım,izleyici panelinde görününen resmine,sayfanın bağlantısını eklememişsin tatlım.
bu sana daha az kişinin ulaşması demektir.
ona bir göz at istersen:)
kucak dolusu sevgiler..
kokla mimi,yi benim için..
:))

Filiz dedi ki...

hepsi de öok güzel,iyi günlerde kullan canım..ben de bugün pazara gittim Zeliha'yı babasına bırakıp..eve geldiğimde yeni uyanmıştı,ohhh ded,m:)aç kalmasın yavrucaklar...

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Güle güle kullan canım=))Hakettin=)))

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

iyi günlerde kullan canım hepsi çok güzeller

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

mimi yesin seni :) yiyor da :) çok hesaplı ve güzel bi alışveriş olmuş.güle güle kullan.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım nasılsın
:)
mmmmmmmm harika hepsi
:)))

yemyeşildeniz dedi ki...

sevecen, teşekkür ederim tatlım.

haticinpepelası, teşekkür ederim cnm. git valla güzel şeyler var.

cicbiciseyler, sağol tatlım. ay Allah korusun aç bırakırmıyım hiç. ortalığı yıkar zaten :)

Trendsum dedi ki...

Her parça çok şıkmış güle güle kullan!

http://trendsum.blogspot.com/

zeynep dedi ki...

Güzel güle giyy canım hepside güzel birbirinden güzel..

Adsız dedi ki...

merhabalar, butigimzi ziyaret ettigi için ve alışverişinizde BUTIK MODAKOLIK'i tercih ettiginiz icin cok tesekkurler. Butigimzden,ürünlerimizden ve hizmetten memnun kaldıysanız ne mutlu bana. Pazar gunu olması nedeniyle bu seferlik tanışmak kısmet olmadı.Bir dahaki sefere yakından tanısmayıda çok isterim. Aldıklarınızı güle güle, güzel günlerde kullanın inşallah. tekrar görüşmek dileğiyle.Sevgiler. SENA-BUTIK MODAKOLIK

otuzundansonra dedi ki...

canım yaa ben çok beğendim aldıklarını,güzel günlerde kullan inş,sevgiler

yemyeşildeniz dedi ki...

Swotpisces, teşekkürler tatlım

birtutamkekik, aa bilmiyordum, bir bakayım o zaman :)

filizcim, nasıl stres ama di mi :)

yaşamsal ganimetler, hehe hakettim di mi ama :))

yemyeşildeniz dedi ki...

Tasarımın Renkleri, teşekkür ederim tatlım

güzel şeyler dükkanı, eheh teşekkürler cnm

bir kase lezzet, teşekkürler :

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

güle güle kullan cnm pembe gömleğin rengini çok beğendim