15 Ağustos 2011 Pazartesi

Sinema Mim'i

Sevgili hayatmelodisi.blogspot.com beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum ve mevzuya geçiyorum.

Mim'in konusu çok sevdiğiniz, asla vazgeçemeyeceğiniz 3 film hangisi.

Sinemayı, film seyretmeyi çok severim. Sanırım birkaç ay sonra bu zevkimle vedalaşıcam, onun için izlemem lazım bu ara aslında :)

Filmler arasında ayrım yapmakta oldukça zorlandım ama sanırım şöyle;

1. sırada Fight Club (Dövüş Klubü) geliyor.



İlk bakışta bakıldığından çok daha derin bir film. Şahsen en az 5 kere izlemişimdir ki çok az filmi 1'den fazla izlerim.

2. sırada, Annem Hakkında Her Şey (Todo sobre mi madre)



Müthiş bir Pedro Almodóvar filmi. Almodóvar'ın izlediğim bütün filmerine bayılrıım (Konuş Onunla, Dönüş, Kötü Eğitim). İspanyol sinemasını çok severim. Annem Hakkında Her Şey gerçekten anlatılmaz yaşanır bir film bence. Çok farklı bir tarzda işlenen bir dram.

3. sırayı ise Paramparça Aşklar ve Köpekler (Amores Perros) ve Uçurtma Avcısı (The Kite Runner) na veriyorum.

  

Alakasız filmler olsa da benim Top 3'ümde her ikisi de olmalıydı.

Paramparça Aşklar ve Köpekler süper bir Alejandro González Iñárritu filmi. Farklı hayatların ilginç şekillerle kesişmelerini anlatıyor. Iñárritu'nun da izlediğim bütün filmlerine bayılırım (21 Gram ve Babil)

Uçutma Avcısı ise beni çok etkiledi. Afganistan'a geçiyor, 2 çocuğun hikayesi. Çok fena çookk. İçimi kötü ettiği için 1 kere izleyebildim ama bazı sahneler hala aklımda...

Aslında Babam ve Oğlum favori Türk filmimdir, ayrıca Cem Yılmaz'ın bütün filmleri ve Ata'nın Eyvah Eyvah (her ikiside) çok severim, ne zaman görsem tekrar izlerim ama Top 3'e sığdıramadım :) Ama belitmeden geçemeyeceğim onlar da favorilerimden :)

Bu Mim'i bütün sinemasever blogerlara gönderiyorummm :)

Sevgiler

Hiç yorum yok: