25 Ekim 2010 Pazartesi

Haftasonu gezisi: Tekirdağ- Edirne

Evet iki önceki postta da bahsettiğim üzere, süpriz bir kararla cumartesi günü Tekirdağ - Edirne'ye gittik.

Önce ani kararımız karşısında hazır olabilecek :) 2 arkadaşımızı da aldık (bir çift onlar aynı zamanda :), sonra düştük yola. Önce Tekirdağ'da yaşayan arkadaşlarımızı aldık, (arkadaşımız evlendi, O da bu sene 1 çift oldu :)) eve girmeden direk Edirne'ye devam ettik. Tabi yine arabaya doluşmak şeklindeyiz haahaha :)) 2 araba gitmeyelim dediler, arkadaşlar emin misiniz bakın 1 - 2 saat yol burdan Edirne, yok gideriz. İyi bakalım. Arkada 4 kişiler, ben hanım ağa şeklinde önde haha :)

Açlıktan bayılmak üzereyken Edirne'ye vardık :) Ciğeri meşhurmuş ki ben hayatta yemem, ekipteki diğer kızlarda yemez :)

Biz de bu beyti sarmayı yedik ımmm :) Yok valla ben tek yemedim, bu kadar büyük geleceğini hisseden sezilerim sayesinde 2 kişiye 1 tane söylemiştik :)



Ardından gelen güzel künefe ise çok çabuk bitti, fotoya yetişemedi :) Dikkat etmişsinizdir, bu ekipte yemek yerken, baştan foto çektin çektin, yoksa bir kaç saniye sonra her şey için çok geç olabilir :))

Yenmiş içilmiş :)



Yemekten sonra akşam ezanı vaktinde Selimiye Camisi'ne gittik. Mimar Sinan'ın ustalık eserim dediği harika bir cami. Türk mimarisinin en önemli eserleir arasında gösterilmekte.


Saat gec olduğu için hava karanlık tabi, uzaktan görünüşünü çekemedim, internetten aldım.


Sokaklarda biraz dolaştık, çok güzel eski evler var.



Sonra Meriç'in üstünde köprünün yanındaki çay bahçesinde otuırduk çay içtik. Hava soğudu, Tekirdağ'a eve döndük. Tabi artık bir süre sonra arkadaki 4 kişi benim önde yayılmama uyuz olmaya başladı :)) Vayy demek öyle paşam, iyi mi böylee, şeklindeler :)) Hiiç aldırış etmedim, iyi böyle :))) Evde de bir yensin içilsin faslından sonra bayılmışız.

Ertesi sabah da süper kahvaltımızı yaptık uzunca bir süre, tabi fotoğraflayamamışım o arada :) Çocuklar çiftliğe gitti, biz kızlarla pazar keyfi yapıp gazete okumak ve kullanmadığımz ama aldığımız makyaj malzemelerini konuşmakla meşgul olduğmuz için çiftliğe gitmedik, inekciklerin de fotolarını çekemedim :) Öğleden sonra akşamdan önce yola çıkıp İst'e döndük.

Bir maceramızın daha sonuna geldik. Hayırlı günler kızlar...

3 yorum:

özlem dedi ki...

çok güzel bir gezi olmuş.

Dilekce.. dedi ki...

Ohhhh ohhh sefanız olsun.. :)) ne güzel gezip görüp tıkınmışsınız.. Herşey çok güzel görünüyor, hele de sarma beyti, Allahtan tokum bi de :))

yemyeşildeniz dedi ki...

özlemcim, teşekkür ederim cnm
dilekcim, öyle oldu tatlım :) teşekkürler