20 Temmuz 2011 Çarşamba

Bursa

Cumartesi sabah kocim, eltim, kaynım (komik kelimeler :)) cadı kızları (3 yaşında, Mimi'nin ablası :) ve ben Bursa'ya bizim köye gittik. Çılgın feribot sırasından sonra Orhangazi'deki köyümüze öğlenleyin vardık.

Kahvaltı için (e anca :) Ilıca'mıza gittik. Tabi her yaz olduğu gibi yine Çin havuzu gibi acayip kalabalıktı, biz piknik yeri olarak kullandık. Yengem, teyzem, dayım kuzenim de geldi tabi cümbür cemmat şeklinde :) Açlıktan foto çekememişim sanırım :)

Ben küçükken ne yüzerdik Ilıca'da. Artık bizim köylü giremez oldu dışardan gelenlerin kalabalığından. Rica ediyorum yazın Orhangazi Keramet'te Ilıca'ya gitmeyin, lütfen bak :)) Sonbaharda da ılık su, hem tenha, o zaman gidin, cidden bak :)

Geçen kasım ayında bayram tatilinde gittiğimiz köy postu burda . Ilıcamızın boş halinin fotoları var :)

Neyse konumuza döneyim.

Ilıcadan sonra göle gittik (İznik gölü).

Gölde ördekler yüzüyoo :))

Kuzenimin balık avladığı yerleri var, orda minik bir ılıca daha çıktı ama onu kimse bilmiyor henüz hehehe :)) Orda yüzdük biraz. Güzel göl havası aldık.

Burdaki postumda yazdığım elbiseyi giydim, mavi mavi gölle bütünleşmişim :))
Beyaz şal, geçen sene Eyüp'ten bir mağazadan almıştım
Pudra pembe ince hırka, onu da geçen sene pazardan almıştım :)
Terlikler, beyaz şıpıdık terlik :) geçen sene Altınoluk'tan almıştım

Akşam'da İznik'e mangal yapmaya gittik. Bayrak dede deriz biz, İznik'in tepesinde. Muhteşem manzaralıdır. Yanı da ormalık alan, tabi mangal telaşından manzara fotosu çekememişim :)

Köye gitmeden Orhangazi'den kasap köfte almıştık. Muhteşemmm tek kelimeyle. Kesinlikle Orhangazi'den yolu geçenlere tavsiye ederim.

Kalpli sofra bezimiz ve ve kullan at - bulaşık yıkama plastik kaplarımızla çok şıkız :)) Tadı damağımda köftelerin :)

Tabi gece ben pelt olmuştum :)

Sabah 8:30 gibi kalkıp Ilıca'ya gittik yine, bu sefer yüzdük erken diye çok kalabalık değildi ve kahvaltı yaptık.

Sonra canım Dokuztepe'mi aradım, nereye gidelim Bursa'da diye, hatta önceden baya bi ayrıntılı mail yazmıştı canım arkadaşım ama o kadar sıcaktı ve o kadar yorulduk kiiii pek dolaşamadık :)

Bursa bildiğin İstanbul olmuş. Çok kalabalık, bir de trafik vardı ki sormayın. Canım Bursam hala güzel ama :)

Bursa'da Ulu Camiye gittik.

Taş Han'a gittik (o muhteşem şallar ve eşarplardan bahsetmek bile istemiyorummm :)) İpekevi diye meşhur bir ipak şalcı var ya, onlara baktık biraz, çok güzellerdi, ama çok sıcaktı kasamadım :) İnternette 65 TL diyor şallara, orda sorduk 100 küsür lira dedi. Tipimizi mi beğenmediler acaba :))

Ben küçükken köyde annanemlerin avlusunda çook eski bir ev vardı. O evde annanem ipekböceği yetiştirirdi. Annem de beni bakmaya götürürdü, harika bir yerdi hala hatırlıyorum. Şimdi kimse bakmıyor ipekböcüü bizim köyde, zormuş çünkü.

Sonra meşhur Tarihi Çınar'a gittik. İnanılmaz kalabalıktı. Normalde gerçekten çok güzel bir yer ama neymiş, yazın ve pazar günü gidilmiycekmiş :))

Mor tuniğim, Bershka, geçen sene almıştım
Pantalon, LCW hamile pantalonu
Pembe şalım, sık sık takıyorum, Cuma pazarı

Dönüşte bizim küçük cadıyı parka götürdük, lunapark daha doğrusu.

Minik fille ben :)

Orhangazi'den yine köfte aldık ve gece Ilıca'da mangal yaptık. (Türkler tatilde mode on :)) Birde güzel esiyordu ki, süperdi. Şu anda yanmaktayım evde de :))

Pazartesi sabah döndük, şimdi hala yorgunum. Sıcağın da etkisi büyük tabi. Şişme meyilindeki ayaklarım dolayısıyla kendime uzun yolculuğu yasaklıyorum. Buraya kadarmış :)))

Sevgiler

neslihan dedi ki...

Baya bi gezmişsiniz ne güzel.Ama çok yorma kendini de mimi'yide :)Rabb'im ağzının tadını hiç ama hiç bozmasın inş.

cicibiciseyler.com dedi ki...

ohh ne güzel gezmişsin tatlım ne ıyı gelmıstır sımdı bu tatıl sana:) darısı basıma artıkın:)

otuzundansonra dedi ki...

Söz ben yazın Ilıcaya gitmiycem.Hehe,harikasınnn

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

şu mangal olayına çok güldüm ya.yanlız olmamak güzel :))

yemyeşildeniz dedi ki...

neslihan, amin canım inşallah. evet cnm artık son 3lüye girdiğimiz için uzun yol gezmelerini burda noktalıyorum :))

cicibiciseyler, evet cnm gezdik biraz, daha güzelleri senin olsun inşallah.

otuzdan sonra, kerametliler olarak teşekkür ederiz :)) sen harikasın tatlımm :)

nabrut, evet cnm benim sülalem köyde, gidince otamatikman toplaşıyoruz bir kısmıyla :) mangal olayına ben de gülüyorum, Türk olunca işte napalım :))

neval dedi ki...

o çınarın altında biz de kahvaltı yapmıştık:)
gezme süper ,yorulmak da olmasa

xcelis dedi ki...

ya sen gezerken ben yoruluyorummm ne çok geziyosunuz maşallah maşallah yediklerin içtiklerin afiyetolsun canım Öpommm

yemyeşildeniz dedi ki...

neval ablacım, evet aynen, bide sıcak zaten, benden buraya kadar artık :)

xceliscim, gezenti aileyiz :) daha güzel gezmeler sizin olsun. öptümm

Dokuztepe dedi ki...

:)) harikasın bebeğim..:))

yemyeşildeniz dedi ki...

dokuztepemm, sen harikasın bebemm. o kadar yer saydın ama eski performansım yok ehehe :))

bırtutamkekik dedi ki...

çokk werimli bir gezi olmuşş canım:)bebişlede gezmeyi nasip etsin mevlam hayırlısı ile:))))sevgiler...

yemyeşildeniz dedi ki...

bir tutam kekik, hoşgeldin :) çok teşekkür ederim, aminn. sevgiler

vintageduygular dedi ki...

Yazin sayesinde gitmis,yasamis kadar oldum.Köftelere gelince aciktigimi farkettim ;)

yemyeşildeniz dedi ki...

vintageduygular, teşekkür ederim, benim de canım şu an Orhangazi köftesi istii :))

sevecen dedi ki...

yakında benimde bir bursa yazım olacak cnm ama belliki siz çok eğlenmişsiniz ne güzel

yemyeşildeniz dedi ki...

sevecencim, teşekkürler cnm, bekliyoruz bursa postunu :)