29 Haziran 2011 Çarşamba

Tatil dönüşü - Çanakkale Saroz

Evet kızlar yeniden merhaba. Cuma günü gittiğimiz tatilimizden Salı gecesi döndük. Öyle yorulmuşum ki bütün Çarşambayı uyuyarak, kalkınca da çamaşır yıkayarak ve biz yokken duşakabin yapılan banyonun temizliğiyle geçirdim :) Ee zahmetsiz rahmet olmuyor :)

Bizim ekipten bir arkadaşımızın Saroz -Ecabat'da yazlıkları var. (http://www.hotelkum.com/ dan görebilirsiniz, evleri buraya yakın, muhteşem bir yer. Özellilkle tesettürlü insanlar için uygun bir koy çünkü ileri gidince kimsenin görmediği yerler başlıyor.)

En son geçen Ramazan Bayramı'nda gitmiştik, yine çok çok güzel geçti. Seneye bebişe havuz da götürüp yerleşicez inşallah eheh :))

Cuma günü arkadaşlardan bir kısmını alıp namazdan sonra yola çıktık,  4 saatte eve vardık. Toplam 6 kişiydik.

Geçelim fotolara

Akşam sahilde gezerken kocimle ben. Güneş batii, arkada da bir Yunan adası.

İşte bu da süper güzel deniz

Yüzüyom benn :))

Sabah akşam sürekli bir mangal hali vardı. Türkler tatilde şeklinde :)) Mangal kısmını çocuklar hallettiği için kızların işine geldi tabi :)

Off bu sucuklarr :)

Bu sefer kağıt tabak-bardak olayına girdik, bulaşığı süper azalttı, şahane hareket oldu :)) Bu da saatler süren kahvaltılarımızdan kareler :)

Biz kızlarla kurulmuşuz kociler nerde acep :)

Burda da mangalda balık yapılıyor. Tam kociler balık almaya gidiyordu "balıkçııı" diye bir ses geldi, yeni tutulmuş levrek ve çupralar ayağımıza geldi :) Off çok güzeldi ki ama yaa...

Kocimin doğumgününe denk geleceği için giderken yanıma halley, kremşanti, çikolata sosu ve çekilmiş ceviz aldım. Sonra süper pratik ve lezzetli pastamı yaptım :)

Çanakkale Şehitliğe de gittik. Abide tadilattaydı ama baya bi gezdik.

O ağacın altı. Ne manzara ne huzur ama.

Ecabat'tan biz kocimle Assos'a geçtik, diğerleri İst.'a döndü. Assos'da 1 gece kaldık ertesi gün gezdik ve akşam döndük, çünkü hava kapalıydı ve denize giremeyecektik. Assos fotoları ve detaylı bilgi sonraki postta :))