1 Temmuz 2011 Cuma

Tatil dönüşü - Assos

Evet kaldığımız yerden devam edelim. Saroz'dan Assos'a geçtik, http://www.assoshunters.com/ da haziran için oldukça iyi bir indirim vardı, orayla konuşmuştum zaten gitmeden. Gittiğimiz akşam denize girdik fekat ertesi gün komple buluttu gökyüzü, hava durumu da birkaç gün bulutlu gösteriyordu. Saroz'da zaten hava oldukça rüzgarlıydı, bulut olunca güneşi baya bi kapatıyor ve denize girilmeyecek gibi oluyordu. Biz de 1 gece kaldık, ertesi gün Assos ve çok sevdiğimiz Sokakağzı- Sivrice'yi gezip döndük.

Bu tiyoyu herkese vermem ama Sivrice- Sokakağzı koyu pek bilinmeyen ama süper bir yerdir. Bir koy, sıfır gürültü, disko fln hiçbir şey yok, köy zaten orası, sadece taze balık, deniz ve güneş var. Biz gittiğimizde güneş yoktu tabi o ayrı :))

Ben fotolara geçeyim yine :)

Hunters Otel önü. Çiçeklerle çok uyumluyum kiii :)

Köye yani antik kentin olduğu yere çıkarken köylüler turistik şeyler satıyorlar.

Dedeye bakın

Şu kedinin minnoşluğuna bak ya. Panisyonun kedisi, kendini insan sanıyo galba, takılıyo orda öyle :)

Athena Tapınağı'na kaç kere gittim hatırlamıyorum artık sayamadım :)) Ama öyle güzel bir manzarası var kii, kışın aklıma geliyo bazen mutlu oluyorum o derece :)

Bizim favorimiz Bektaş Köyü - Sivrice

Bizim balıkçı Muammer amcamızın sahildeki yeri ve az önce tutulmuş taze balıklar, oyy oyyy :))

Mavi sandalye ve masalara bayıldığımı söylemiş miydim :)

Dönerken Assos'tan bol bol kekik ve magnet ( Kaş ve Assos'a gidenlere kekik almalarını tavsiye ederim, test edildi onaylandı :) Ezine'den bol bol peynir alıp döndük :)

Unknown dedi ki...

canım fotolar harika bayıldım..sormak istediğim şey arabasız rahat gezilebilir bi yermi..fiyatlarda oldukça uygunmuş ama bilemedim sana soriyim dedim..

Dokuztepe dedi ki...

ayy canım yine tatil çekti ya:)) canım çok güzel eğlenmişsin.Maşallah size.. Hala canın tatil aşı eriyor mu :))

neval dedi ki...

assosa biz de bayılıyoruz ama sivriceyi duymamıştık,gitmeli bir ara.

yemyeşildeniz dedi ki...

gulinn, teşekkürler tatlım. ben hiç arabasız gitmedim. deniz kıyısında kalabilirsiniz(kadırga plajı)Athena tapınağının bulunduğu köye minübüsler vardır mutlaka, ama sıklığını bilmiyorum. Sokakağzına ise arabasız çok zor tatlım.

dokuztepemm, haha hala tatil aşeriyorum çünkü çok kalamadık, hava kapalıydı :))

neval ablacım, bir daha o tarafa yolunuz düşerse Sivrice'yi tavsiye ederim, sote bir yerdir :)

sweetheartela dedi ki...

ohh sefanız olsun,ne güzel içiniz açılmaş.Bizde fotolardan alalım nasibimizi :)) seneye çıkartırız bu yazın acısını :))

yemyeşildeniz dedi ki...

esra, teşekkür ederim. seneye bebişin de büyür beraber gezersiniz inşallah.

otuzundansonra dedi ki...

Ayyy nasıl imrendim şimdi .,Çok iyi yapmışsınız valla.Bir ara bende gitmek istiyorum bakalım.

yemyeşildeniz dedi ki...

otuzdansonra, sağol cnm, sen de gidersin inşallah, tavsiye ederim. senin de karadeniz turundan güzel fotolar bekliyoruz inşallah :)

xcelis dedi ki...

Amma balık yemişin kuzum bu aralar ya maşallah maşallah =) Ya çok canım çekti ama ya ühühühühhühü
Öpomm canım

yemyeşildeniz dedi ki...

xceliscim, deniz kenarında taze balık görünce kaçırmıyım dedim :) hakkını helal et cnm. öptümm

sevecen dedi ki...

bende istioooommm ama yaaaaaaaa

yemyeşildeniz dedi ki...

sevecencim, darısı başına diyorum cnm :)

defne dedi ki...

Harika fotolar canım ya,güzel bir tatil olmuş,biz de 1 hafta sonra gidiyoruz Assosa inşallah.Tavsiyelerinin hepsine uycam bu arada :)Kaldığınız yerde temmuz indirimi de olur mu acaba?Nasıl,güzel bir yer miydi?Fiyatlar ortalama nasıl?

yemyeşildeniz dedi ki...

defnecim teşekkürler cnm. haftaya hava süper olur Assos'da. fekat sezon olduğu için indirim yapmazlar. hunters otel normal bir butik otel ama denize sıfır zaten kadırga plajındaki oteller denize sıfır. temmuzda 100 küsür lira kişi başı, ama kalırsanız orman manzaralı delüx odada kalın derim cnm. Sivrice'de de denize sıfır pansiyonlar var (Kabile, Fehminin yeri, Villa Natura gibi, netten bakabilirsin) onlar tam pansiyon 85 - 90 tl civarı, ama arabasız olmaz cnm orası. assos'dan arabayla kıvırılarak bir yol iniyor bektaş köyüne, assosa 15 dakika fln arabayla. sevgiler :)

Unknown dedi ki...

tavsiyeni dikkate alacağım canım biraz pahalı gibi temmuzda ama belki gidebiliriz..aslında benim aklımda bozcaada var ama :)

yemyeşildeniz dedi ki...

gülinn, bozcaada da süper fikir. ben çok beğenmiştim :) sevgiler